Insamling av OT-inlägg från diverse trådar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Phonta " sa:
Vi har nu haft ett par bra dagar med gamlingarna.blev inte koh chang utan. Korall Island nu åker de hem idag själv skall jag titta på en liten MC. 1800 cc sen till BK för att fixa pension intygen

Härligt Phonta !!
Du tar hand om de "gamle" och frugan, nu är väl alla nöjda och glada.
Lycka till med "nya" Hondan, kör försiktigt.

"ledarn " sa:
Kan bara hålla med..... :nod: :nod:

Snopet som attan om man stämt träff med Sara 24 år vid NK och det står en Fablo på 62 som pratar så där som dom gör på "baksidan".. :laugh: :laugh:

Ojjj det hade varit en mardröm det ;)

"Phonta " sa:
Vi har nu haft ett par bra dagar med gamlingarna.blev inte koh chang utan. Korall Island nu åker de hem idag själv skall jag titta på en liten MC. 1800 cc sen till BK för att fixa pension intygen

Korall Island utanför Phuket?
Var det bra?

"mackes " sa:
Fattar inte grejen med det, suveränt sätt att hålla kontakt med gamla polare och familj!
Man måste ju inte bli beroende, bruk och missbruk...

Finns telefon för att hålla kontakten

"glimten66 " sa:
Finns telefon för att hålla kontakten
Så du ringer alla dina gamla kompisar då och då bara för att hålla kontakten?
Och familjen, när barnen inte har lust med telefon, eller tid.

Det ena utesluter inte det andra, världen förändras. Men det blir svårare att ta till sig nya beteenden ju äldre man blir, det kan vara bra att tänka på om man vill hålla kontakt med ungdomarna.

"mackes " sa:
Så du ringer alla dina gamla kompisar då och då bara för att hålla kontakten?
Och familjen, när barnen inte har lust med telefon, eller tid.

Det ena utesluter inte det andra, världen förändras. Men det blir svårare att ta till sig nya beteenden ju äldre man blir, det kan vara bra att tänka på om man vill hålla kontakt med ungdomarna.

Smak sak men dom jag vill ha kontakt me har telefon så inga problem anser bara att FB e skit men det e va jag tycker sen att det finns andra viljer

Vet att det är "vi" äldre som ökar i antal på FB, jag har fått kontakt med en massa gamla kompisar via FB och tycker att det är jäkligt trevligt. Men det är upp till var och en att göra sina prioteringar!

Jag är ju "gubbe"..men facebook tycker jag är ett utmärkt forum..speciellt när man bor i Thailand. Många kontakter jag fått där. Och barnen och barnbarnen kan gå in och se vad farsgubben håller på med där på andra sidan "klotet". :nod:

Facebook,skype och you tube är utmärkta moderna redskap för kommunikation med människor.Sen ..så klart andvänder man ju telefonen...som jag har i skype när jag är i Thailand.

Areeya

Jag delar precis 66:ans uppfattning när det gäller FB. Förvisso kan man återknyta en del gamla kontakter där men det finns mycket elände där också. Så jag avstår och sköter dt sociala via telefon, mail och personliga besök. :nod:

Och så finns ju förstås ChaiMai!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

T
Svar
1
Visningar
732
trollet
T

Tillbaka