Insamling av OT-inlägg från diverse trådar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Phonta " sa:
Håller på med nåt skit i min dator , förmodligen en trojan , den säger att min ifsutil,dll fil saknas , kan därför inte göra en återställning mm. misstänker nåt virus
,ej heller scanna från nätet fan för datorer , ändock är jag inte helt dum när det gäller detta ... >:(
Svaret heter Linux. Nu fick jag sagt det igen :)

"Phonta " sa:
Håller på med nåt skit i min dator , förmodligen en trojan , den säger att min ifsutil,dll fil saknas , kan därför inte göra en återställning mm. misstänker nåt virus
,ej heller scanna från nätet fan för datorer , ändock är jag inte helt dum när det gäller detta ... >:(

Vad är ifsutil.dll
ifsutil.dll

filnamn: ifsutil.dll
filbeskrivning: ifsutil.dll error is a common .dll error originates from ifsutil.dll file. When you got the ifsutil.dll error, the possible reason is the broken Windows registry, low disk space, spyware, viruses, malware, damaged or incorrect version of ifsutil.dll. If you have professional experience with your system, you can replace the ifsutil.dll with the clean ifsutil.dll from the Setup disk. For the common PC users, the best method is to use a DLL fixer to fix ifsutil.dll error. Here we suggest that you download a copy of ARCUPA DLL Suite to diagnose your system first to check your DLL files.
Storlek: 148992 byte
filversion: 6.1.7600.16385
skapade tid: 7/13/2009 4:15:01 PM
felkod: 0x3ABB(The resource is too new to be compatible. )
operativsystem: Windows 7 Ultimate Edition 32-bit
relaterade filer: ifmon.dll och ifsutilx.dll
sökväg: %SYSTEMROOT%:\WINDOWS\System32\
In this case, you can download ifsutil.dll with DLL Suite to fix ifsutil.dll error.

tack fa,, jag har varit inne och försökt ladda ner den , men detta program säger att filen finns , dock inte datorn... Typiskt en djäkla Trojan som ligger och blockar ....

försöker när jag kommer hem idag (om jag orkar) Skall duscha och åka om en timme . klockan är fem på morgonen .... ;)

"Phonta " sa:
tack fa,, jag har varit inne och försökt ladda ner den , men detta program säger att filen finns , dock inte datorn... Typiskt en djäkla Trojan som ligger och blockar ....

försöker när jag kommer hem idag (om jag orkar) Skall duscha och åka om en timme . klockan är fem på morgonen .... ;)

Har du försökt göra en system återställning i felsäkert läge?

PS!
Lycka till med nya hojen och kör safe :D

Va givmild ja det låter bra. Kanske skulle flytta ner och börja jobba som datordoktor åt de tusentals pensionärer som bor i LOS haha personlig assistent som kan svenska och engelska, bara rycka ut ibland klicka med musen 5 gånger och sen ta ledigt resten av dagen :)

Nej det var gör bra och gav mig en egen idé, som var lite av ett skämt. Får nog sova middag nu så du vaknar på rätt sida! :)

Omistallera windows om du har äkta windows och inte en kopia så du måste köpa dig en vän som kan hjälpa dig. ;D ;D ;D

Att dom ljuger och bedrar kan man ju lova. Frugan ringde desperat för två veckor sen behövde 15000 baht dom byggde en mur på baksidan och pengarna räkte inte till. Tog upp detta med svärföräldrarna igår dom hade inte sett röken av några pengar utan tagit av sina besparingar. Började man fundera så tog upp hur mycket hon fått när jag går och jobbar svärföräldrarna stod som 2frågetecken hon har knappt gett dom en baht. Undrar ju hon börjat spela eller nåt. Men nu gör denna mannen sorti en Thai polare kommer och plockar upp mig så drar vi till Bangkok. Blev ingen skillnad frugan drog på en av sina nya vänners bröllop i förrgår skulle stanna en timma, har inte kommit hem än. Svärmor var där och kolla igår då satt hon fortsatt och söp med sina vänner. Så bye bye. Som tur är har jag inte lag ut mer än 6 månaders arbetstid på husbygget.

Tråkigt att höra Jonas, men du har ju verkligen försökt. Det verkar inte finnas några förutsättningar för att fortsätta det förhållandet! Hoppas du glömmer snabbt!

Nä blir inte bitter hennes sätt är inte Thiländskt kunde lika väl hänt i Sverige. Pengarna på huset är skit samma men tyvvär hade jag ju en dröm om att se det färdigt vi hade 2 bra år var för 4månader det sket sig när hon träffade sina nya vänner varav en blev gripen av polisen i förrgår. Svärföräldrarna vill att jag skall bo där och frugan flytta men nä. Chaiaphum nä jag tar nog sikte på nåt havsnära. Och dam vi får se var ju aldrig mitt mål här nere ifrån början.

"Jonas " sa:
Nä blir inte bitter hennes sätt är inte Thiländskt kunde lika väl hänt i Sverige. Pengarna på huset är skit samma men tyvvär hade jag ju en dröm om att se det färdigt vi hade 2 bra år var för 4månader det sket sig när hon träffade sina nya vänner varav en blev gripen av polisen i förrgår. Svärföräldrarna vill att jag skall bo där och frugan flytta men nä. Chaiaphum nä jag tar nog sikte på nåt havsnära. Och dam vi får se var ju aldrig mitt mål här nere ifrån början.

Tråkigt men gott å höra att du tagit rätt beslut, men va beredd på att hon kommer att vilja ha dig tillbaka..

"Jonas " sa:
Nä fan va tråkigt med damen Jonas lider med dig känslan är ju att du dessutom är en mycket hyvens kille. Vad gäller dam så hittar du nog en ny när du känner för det och vill annars får du väl komma och till khon kaen och flirta in dig hos dottern hon blir 27 år söt snäll trevlig duktig utan barn å dricker ej ;)

"legolas " sa:
FA, du måste ju vara hellycklig och glad att du lyssnade på mina visdomsord i denna sak....
Lycka till nu... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

legolas

Tack Lego men jag skulle aldrig ändra min uppfattning om en tjej som jag har för avsikt att inleda en relation med eller har en relation med baserat på vad nån skriver på ett internetforum.
Du är säkert en vis man på många plan men i detta fallet går jag helt och hållet på min egen magkänsla.

"Mackfaktorn " sa:
Nä fan va tråkigt med damen Jonas lider med dig känslan är ju att du dessutom är en mycket hyvens kille. Vad gäller dam så hittar du nog en ny när du känner för det och vill annars får du väl komma och till khon kaen och flirta in dig hos dottern hon blir 27 år söt snäll trevlig duktig utan barn å dricker ej ;)

Hahaha, läste du inlägget där Jonas berättade om sin lön? ;D ;)

"legolas " sa:
jag vet hur du tänker FA, du skulle aldrig erkänna att du lyssnar på en annan människa. och ta till dig. Men likafullt jag skrev som jag gjorde bara för att du gick ut och sade att du nu skulle dumpa henne, och då skrev jag till dig lite visdomsord, och i nästa andetag efter det, så hade du kommit på andra tankar och nu var allt bra igen

Erkänn nu FA jag är lite grand som din "Maestro", och du är lite grand som min "protege´" ;D ;D ;D ;D ;D
Spå hör bara av dig, så skall du även fortsättningsvis få visdomsord av mig......
Lycka till med allting nu..

legolas

Självförtroendet är det inget fel på ser jag ;D
Vi har dock lite för olika synsätt för att du ska få bli min mentor, skulle inte förvåna mig om du är Öisare ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

T
Svar
1
Visningar
732
trollet
T

Tillbaka
Topp