Juli bästa shopping månaden i Thailand?

A

anonymous

Gäst
Nu är det bästa tiden och fynda, stora reor nu i juli, på Central festival upp till 80% rabatt, gick förbi outleten vid the Avenue igår hade Juli rea 20-70%, Tuk Com kör ju rea vissa datum denna månaden med stor rea i butikerna.

Vet inte om det gäller i hela Thailand, eller turistorterna eller om det bara är ett Pattaya fenomen att köra stor rea i butikerna under Juli, är det tex. samma i Bangkok?

Jag som trodde att det är bara fattigpensionärer som handlar på rea och så // förstås.:laugh:

Senast redigerad av en moderator:
Var inne och köpte mig en liten axelremsväska på REA:n där jag får plats med plånbok, tablet och nycklar slipper man bära allt i fickor och händer ;)
600 bath.
20160707_195133.jpg
Och ett par skor för 800 bath på Rea.
20160707_195004.jpg

Den väskan kan du ju inte använda som flyttlådor... och allvarligt Jonas lite bög varning ;)
Den var manlig den väska, nåt man saknar här nere så är det jackan och alla fickor.
Allt som man skall bära med sig idag, väskan ser lite större ut än vad den är på bilden den är i storlek med och rymmer min 8" tablet, plånbok, bilnycklar och cigg plus lite till.

Var dock borta på kines shopen och köpte flyttlådor med.

Senast redigerad av en moderator:
Den var manlig den väska, nåt man saknar här nere så är det jackan och alla fickor.
Allt som man skall bära med sig idag, väskan ser lite större ut än vad den är på bilden den är i storlek med och rymmer min 8" tablet, plånbok, bilnycklar och cigg plus lite till.

Cigg, lägg ner det nu ;)

Är la ingen som köper de där grejerna om de inte kallar det för rea :)

Enda manliga väska att bära på är en sportbag med träningsutrustning, allt man hänger över axeln är bögslungor.
Köp riktiga shorts med många fickor istället för fjolliga tajta så får du plats med allt. Vad behöver man mer än plånka, telefon och nycklar?

Enda manliga väska att bära på är en sportbag med träningsutrustning, allt man hänger över axeln är bögslungor.
Köp riktiga shorts med många fickor istället för fjolliga tajta så får du plats med allt. Vad behöver man mer än plånka, telefon och nycklar?
Är väl mest fjollor som hänger på gym och hur snyggt är det med tygshorts med 100 fickor, ser lite fattigt ut ;)

Man har ju oftast moppe här nere och alla har ett litet fack under sadeln för telefon o plånbok.

Japp handväskor e bögigt... och ser du någon med väska e det till 99% en fransman.

Ja visst e det bara fattiglappar som har 100 Bahtsshorts med 100 fickor.

Skälv har ja en väskbärerska som får ta o bära de nycklar jag inte får plats i fickorna och så sitter ja på caféet o kollar TS hellre än att springa på REA. Det får tantan sköta

Tycker detta forum börja få lite väl många barnsliga kommentarer.

Liknande trådar

Svar
19
Visningar
1 K
Raderad medlem 9942
R
R
Svar
37
Visningar
4 K