Har varit dålig på att skriva något, nu när vi är i Sverige.
Är av den inställningen, att har man inge roligt att berätta. Så kan man hålla käften.
Och här i Sverige finns inte mycket roligt. Kallt, Blåsigt och regn.
Nää, längtar ner så det värker.
Var hos lkaren för 3 veckor sedan och hon blev positivt överraskad.
Inte nog med att man gått ner från 106 Kg till 93 så var alla blodvärden mycket bättre.
Var och tog nya prover idag och vägde då 94,5 Kg. Alltså gått upp 1,5 Kg på 3 veckor.
Inte så bra, på måndag får jag svar på alla prover, men det lutar åt Thailand så fort som möjligt. Svensk sommar Blaha Blaha.
I morgon Torsdag drar vi ner till min bror i Förslöv för att fira midsommar. Ska bli trevligt. Söndag blir det till att gå på Kalmartravet för att se V75.
Sedan är det inget som håller oss kvar.
När vi var i Thailand gnällde barn och barnbarn att de inte fick träffa oss och ville att vi skulle komma hem.
Nu när vi varit hemma i drygt en månad och bara en har varit här (min yngste som, som inte fattar vad vi gör här över huvud taget).
Alla andra lyser med sin frånvaro.
När man är Thailand så ringer de minst en gång i veckan och man messar på F.B. flera gånger.
Men nu inte ett ljud. Inga besök, inga telefonsamtal eller mess.
Så rent ut sagt skiter jag i dem. Hårt men det verkar som de vill ha det så.
Så nu har vi börjat röja undan här och planera för nästa vända.
Vet i tusan hur man ska få ner allt man vill ha med sig, får väl messa till Legolas om råd.
Hur man sedan ska få in allt i en liten bungalow på Koh Phangan är en annan fråga.
Så nu har man öst galla så det räcker. Finns ingen mening att gräva ner sig och klaga.
Bara att spotta i nävarna och ta i tu med allt.
Så V75 på söndag. 7 rätt och en vinst på ett par hundratusen, sedan djävlar.
Ha en bra midsommar.
Kent i kalla Målerås