Phontas dagbok - Mitt liv i Thailand med Big Bike

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jo jag förstår precis vad han åsyftar , hoppas han kommer ihåg detta när han en dag inser att Usufruchten var värdelös :):):);)

Jag tror däremot inte att detta är så vanligt , då menar jag att paret tillsammans gör av med farangens stålar .
Däremot så kan jag ge Er som tvivlar på Thailändarnas taskiga moral ett tips , åk ner till "Bågen " vid Walkingstreets början vid 6 tiden på kvällen , notera alla Thaitjejer som kommer med sin Thaikille alt man till jobbet , jobbet på short-timebarerna , göka Farang går för sig dock tar det hus i helv om de går med en Thai , då är de små liven otrogna , med farang så drar de in dagskassan , detta gäller även på Bamboo , sitt en stund ock kolla läget så för ni fn en smärre chock :nod:
 
Hmmm så du gillar vita fingrar samt 90 hk max , dessutom ett taskigt vrid , det enda som är bättre är ljudet ... Inget annat ..

Vad talr du om för känsla , kan du definiera ....vill gärna höra nåt konkret , kom igen nu....;)

Jaa jag förstår att du gillar japps, när du inte förstår känslan med HD. Jag är ingen jävla skogshuggare som gillar motorsågar pga ljud och varvtag. Ha det bra med din tro med 90 hästar, du kan plocka ut betydligt mer hästkrafter :)
 
Så att definiera funkade inte , 90 hk är vad en original Streetglide ger på ett ungefär;) , och det är ej på bakhjulet, Visst kan du ta ut mer ur den gamla skitmotorn , om du plockar fram en enda originalmaskin HD förutom V roden som går så bra som en hyfsad Japs cruiser så är du välkommen ... Jo du gillar ju uppenbarligen motorsågar , för HD gamla sur-twin är just att jämföra med en gammal trött motorsågsmotor . FÖ så är min hoj väldigt speciell , ett vrid från 1500 rpm upp till 7500 rpm , ett fantastiskt register på en långslagig Twin , fn så mycket mer långslagig än en HD , men den gamla tekniken är ju en katastrof ... Kan man inte ens definiera vad som gör den så speciell
så kanske man inte riktigt vet vad man vill ha ut av hojåkat ......................Och vad beträffar "plocka" ut HK så pratar vi original maskiner , du vill inte ens veta hur en VTX låter eller går på "Dragstripen" HD är ett skämt ..................
 
Jag har sett denna tidigare, så mysigt, vilket också säger mig att en gjutjärnspanna håller bättre än en riskokare.....
 
Jag har sett denna tidigare, så mysigt, vilket också säger mig att en gjutjärnspanna håller bättre än en riskokare.....


Om du på allvar tror att en gammal panhead håller bättre än en japs så har du absolut gjort rätt Ubon , du skall plöja på din farm 555
har åkt gamla Harly från den tiden ,både Pannheads samt nuckelheads har jag ägt , fy fan vilket skit det var är ...........;)
 
Om du på allvar tror att en gammal panhead håller bättre än en japs så har du absolut gjort rätt Ubon , du skall plöja på din farm 555
har åkt gamla Harly från den tiden ,både Pannheads samt nuckelheads har jag ägt , fy fan vilket skit det var är ...........;)


Pontha lägg in en vidio med ljudet på din hoj då den går på tomgång, det
är som musik.
 
Nu har jag själv begärt att plocka bort detta om MC samt att en viss medlem ej skall tillåtas skriva i MIN tråd , så att ni vet , det är EJ forumvärden utan jag själv som anser att det som vanligt spårat ur ....
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
142
Visningar
10 K
Bossej
B
A
Svar
209
Visningar
16 K
Anonym
A
A
Svar
1 K
Visningar
114 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp