Skåne skrev :Är det här vad ett Thailandsforum ska bestå av,samma menlösa snack som du hör av öldrickande farranger utanför valfritt 7/11 i obygden. Phonta du säger att du vill belysa den allmäna synen jag tycker du vältrar dig i den. Är ert skitsnack inte rätt så uttjatat samma dravel oavset vilket Thai forum det må vara. Känner någon som är vän med någon som är släkt med någon och alla är de Thailändska pengahungriga bar-brudar utan moral som har en familj som vill suga ur farrangen varenda krona innan han slängs på sophögen och en ny ska hittas. Är det allt ni har att komma med sladder och skitsnack ni är för fan sämmre än en samling kärringar.
Men om du tycker att detta är en skitsak som inte behöver ältas i evighet ,samt tydligen bara skitsnack ,du ställer jag en konkret fråga till dig Skåne
Varför läser du den ? , och varför tillför du inte något bättre till forumet ?, tycker du mest tillför en massa gnäll om att det bara är skit som diskuteras , tycker detta är ett ganska intressant ämne då det ligger väldigt mycket i detta , om alla insåg att det är stora skillnader i tänk och kultur så kanske det vore lättare att förstå varför detta händer så ofta , defakto är det så ...
Så Skåne , öppna en egen intressant tråd , jag lovar dig att jag skall följa den och på intet sätt förlöjliga dina åsikter , det klarar du så bra själv ...
Jag håller med dig Phonta, det vore kul om Skåne kan starta en ny tråd med ett nytt ämne.