Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja du krille, vi lär få leta länge med tanke på att det finns miljardtals med stjärnor i vårt solsystem, och lika många solsystem
Men skam den som ger sig
Ja du krille, vi lär få leta länge med tanke på att det finns miljardtals med stjärnor i vårt solsystem, och lika många solsystem
Men skam den som ger sig
Kineserna e ju duktiga på att skita ner. Kanske Steffe hittar på nån ny skatt eller barn får klimatångest. Nä jag tror inte det är bra att skicka kineser till Mars
Själv tycker jag precis tvärtom, har ingen förståelse alls för länders ambitioner att besöka olika planeter, enligt mig slänger man pengar i sjön som kunde ha satsats på att rädda jorden, återplantera skog, minska öknarna och hjälpa fattiga.
Är inte så säker på att det är helt bortkastat. Redan i närområdet har det hämtats hem en del på satelitområdet.
På sikt kan det bli intressant med gruvdrift i rymden. Något som idag inte är lönsamt, men det finns de som räknar på det.
Ett annat område är att styra stora rymdstenar bort från jordens bana. Tänk bara på vad som hände för 65 miljoner år sedan.
Sedan har vi mycket teknikutveckling som har tillämpningar här nere.
Mars är bara något som vi behöver för att lära oss hur vi skall bygga jätterymdskepp som folk kan leva i flera generationer under resan till nästa planet som skall koloniseras.
Kineserna e ju duktiga på att skita ner. Kanske Steffe hittar på nån ny skatt eller barn får klimatångest. Nä jag tror inte det är bra att skicka kineser till Mars
Är inte så säker på att det är helt bortkastat. Redan i närområdet har det hämtats hem en del på satelitområdet.
På sikt kan det bli intressant med gruvdrift i rymden. Något som idag inte är lönsamt, men det finns de som räknar på det.
Ett annat område är att styra stora rymdstenar bort från jordens bana. Tänk bara på vad som hände för 65 miljoner år sedan.
Sedan har vi mycket teknikutveckling som har tillämpningar här nere.
Bitcoin faller under 40.000 dollar på onsdagen till den lägsta valutakursen sedan början av februari.Sedan toppnivån på närmare 65.000 dollar i mitten av april har priset fallit omkring 40 procent.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.