Läser ni böcker fortfarande?

Han menar väl att den finns att köpa i Sverige inte i Thailand?
Så har jag för mig var med första?
Finns väl inte på lager där nere?
Den första köpte jag i Thailand.
Nu killgissar jag vilt, men jag antar att det är en stor skillnad i tryckkostnader i Thailand och här. Är det så trycker han i Thailand och det vore konstigt om han inte behöll en del i Thailand för att sälja där nere. Men eftersom boken är på svenska bör det finnas en marknad här också.

Vi får facit när Gotland svarar, men man kan spekulera lite.

Den första köpte jag i Thailand.
Nu killgissar jag vilt, men jag antar att det är en stor skillnad i tryckkostnader i Thailand och här. Är det så trycker han i Thailand och det vore konstigt om han inte behöll en del i Thailand för att sälja där nere. Men eftersom boken är på svenska bör det finnas en marknad här också.

Vi får facit när Gotland svarar, men man kan spekulera lite.
Ok, jag hade för mig att han skrivit innan att den som trycker och ger ut boken är i Sverige.
Men som du skriver det svarar han bäst på själv, för mig infon finns i tråden men enklare att vänta på svaret ;)

Sälj inte slut innan oktober, då kommer jag ner och vill ha ett ex.
Boken finns att kopa i Sverige om du vill ha ett ex
Hej
Solklint hette en av de båtar som jag hade min korta sjömanskarriär på. Var ett litet gotländskt rederi som om jag minns rätt hade bara två båtar. Den andra tror jag hette Norsklint. Är det du som skrivit boken? MVH Lilla Fridolf
Yes det är jag som skrivit boken , bockerna och den forsta är tryckt i Sverige och resten i Thailand och de säljs både i Thailand och i Sverige

Dessa bocker är det ovh det kommer snart en till som är skriven på Thai

Bocker pa lager.webp

Hej
Solklint hette en av de båtar som jag hade min korta sjömanskarriär på. Var ett litet gotländskt rederi som om jag minns rätt hade bara två båtar. Den andra tror jag hette Norsklint. Är det du som skrivit boken? MVH Lilla Fridolf
De hade 3 båtar Stavklint Solklint och Norsklint och rederiet hette Mattsson och var ifrån Slite

Liknande trådar

B
Svar
64
Visningar
8 K
N

Tillbaka
Topp