Ledarn
Forumräv
Du läste nog inte Atom's inlägg..?? Eller ville du ha tjafs..?? 5555Det är ganska lustigt detta med just detta ämnet, som sagt var, så har det ventilerats på alla forum jag tittat in på i alla fall, och utfallet är exakt detsamma överallt.
Först så målas det upp ett skräckscenario utav guds nåde. Där en falang hejar på en annan falang, och den andre falangen känner att han vill inte heja tillbaka för att han vill inte bli kompis med den andre falangen. Ibland undrar jag faktiskt hur fan det står till i skallen på vissa människor, och nu pratar jag om ute i verkligheten. Och jag snackar INTE om Atom alls överhuvudtaget...
Man vill inte heja för varför skall man heja, "bara för att han också e falang eller".? Ja så klart, är det så jäkla svårt att fatta. Man träffas 2 st ute i bushen 2 st falanger, nickar åt varandra, kanske t.om. ler, och sedan lufsar man vidare. Vem fan begär att man skall bli kompis bara för att man hälsar på varandra? Secket löjligt snack finner jag. Rena rama sandlåde-snacket när man var liten; "den andre andas, och därför är vi kompisar nu"...
I stora städer, så inser jag att det är lite andra sociala regler som gäller förstås, men i mindre städer, samhällen, och byar, va fan försök skärp Er och var trevliga, eller stanna hemma i Huddinge, Luleå, eller Göteborg,,, om ni fan inte orkar hälsa på varandra...
tycker jag..
Han snackar ju om en "galning" som inte gav upp och nästan jagade honom..
Atom skrev ju att han morsade på honom och pratade dessutom två, tre gånger..
Men sen fick det vara nog...
Går jag på Tesco i Chayiaphum och möter en falang som möter mig med blicken morsar jag..
Tycker det hör till att man hälsar på någon som möter en med blicken..
Men att man måste stanna upp och bli polare och dricka bira tillsammans bara för man är "vit"..??