Hitta Farangen!!!

@PanPan
Försöker att ge er om var information?
Är ni tillräckligt smarta forumvänner, köp en bussbiljett, möjligtvis till Lund trakten och säga hej till @Berralund.

Enl. bild!
Ja! Varmt, sen då, ser palmträd i bilden.
@PanPan, har låg förmedlings information att dela med sig av, vilket i sig innebär en "IQ" lika hög som en trottoarkant i Thailand.

@JBK.Ltd.
(Gissa varför du är på min "Ignorera lista", Butt Face!)
@PanPan har lagt ut denna bilden tidigare på forumet och skrivt var han befann sig så du får väl söka lite ;)

@PanPan
Försöker att ge er om var information?
Är ni tillräckligt smarta forumvänner, köp en bussbiljett, möjligtvis till Lund trakten och säga hej till @Berralund.

Enl. bild!
Ja! Varmt, sen då, ser palmträd i bilden.
@PanPan, har låg förmedlings information att dela med sig av, vilket i sig innebär en "IQ" lika hög som en trottoarkant i Thailand.

@JBK.Ltd.
(Gissa varför du är på min "Ignorera lista", Butt Face!)
Som sagt iq fiskmås, varmt land med stad som heter samma som i grannlandet, kan väl underlätta med en av 2 stora städer i Danmark har samma namn.
Du skrev i världen och självklart har du ignorerat mig för jag är rak på i mina inlägg om dig.

@PanPan har lagt ut denna bilden tidigare på forumet och skrivt var han befann sig så du får väl söka lite ;)

Han är på/i min "Ignorerad" lista.
Så jag själv följer inte "personen", så vad han lägger upp inför mig blir "A Blank paper". ;)

Men för er andra här på forumet, "Go for it!" och gör det roligare med att använda era "gråa"celler och bli 1% smartare än andra...

@JBK.Ltd.

Okej! Jag kan vara den bättre.

@PanPan
Gör ett bättre jobb än mig och lämna din information, så ska jag hålla mina fötter borta från det...

@JBK.Ltd.
Var väl därför jag hamna på din ignore för skällde över att du klarade ju inte hålla igen för viktnedgången och sluta med alkoholkonsumtionen inför operation samt att förstår inte varför din fru inte åkte till Sverige så du fick träffa dottern när du inte kunde resa.
Men vissa ser det som skit att få sanningen förtäld.

Hitta "Fąrangen"!

IMG_20240801_091538.jpg

Den här gången körandes på en "led" norr om Sthlm inte långt ifrån en forummedlem och en som kommer att rosta..

@JBK.Ltd.

Vissa behöver säga till ibland, även jag vet ju att går överstyr men blev 2 dagar drack alkohol när jobbade på ledig helg.
Men flera ombord drack varje dag,.
Jag vet att jag skriver och dricker för mycket, är ju inte som jag är omedveten om det.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
1 K
A
A
Svar
4
Visningar
3 K