Hitta Farangen!!!

Jag kan ge en hundring om någon gissar.  Från igår. :cool::p

DSC_0008.JPG

Jag vet att jag hade 2 rätt, Bang Saen och Srirasha, men får man svar om man hade rätt på det andra med?

Dags att hitta "Fąrangen" fast i LOC istället.

IMG_20240730_082428.jpg

För tillfället står still på en sidoväg som tidigare varit huvudvägen till och från skärgårdsstad som är uppkopplad med egen "Å" som kan ta dig till Vaxholm.
Denna väg startar vid ett stort vägkors som har ordet "källa" i sig vid detta vägkors kan du även ta dig längre norr över till en annan skärgårdsstad som också är uppkopplad till en å...

@JBK.Ltd.

Dags att hitta "Fąrangen" fast i LOC istället.

IMG_20240730_082428.jpg

För tillfället står still på en sidoväg som tidigare varit huvudvägen till och från skärgårdsstad som är uppkopplad med egen "Å" som kan ta dig till Vaxholm.
Denna väg startar vid ett stort vägkors som har ordet "källa" i sig vid detta vägkors kan du även ta dig längre norr över till en annan skärgårdsstad som också är uppkopplad till en å...

@JBK.Ltd.
Rosenkälla ?

Stora heter E18 och lilla kan kanske vara Roslagsvägen ?

Nära men ändå inte!
Tidigare Åkersbergavägen, nu, 276 tackvare uppkoppling mot Norra länken(Häggvik-Rosenkälla).
"Roslagsvägen", dyker upp först efter du har passerat Centrumet och rondellen i Åkersberga.
Den har också numret 276 men byter då namn till "Roslagsvägen" för att ta dig norr över och mot Norrtälje och för att kunna svänga av och ta färjan till Ljusterö eller Furusund.

@JBK.Ltd.

Nån annan som vill ta chansen och liva upp livet för oss andra här på forumet?
Och utveckla sinnet för oss andra här och att kunna ta sig, från A - B eller åtminstone visa sin kunskap om sin världsliga bild i kunskap om "Jag vet var jag bor och hittar".

@JBK.Ltd.

Nån annan som vill ta chansen och liva upp livet för oss andra här på forumet?
Och utveckla sinnet för oss andra här och att kunna ta sig, från A - B eller åtminstone visa sin kunskap om sin världsliga bild i kunskap om "Jag vet var jag bor och hittar".

@JBK.Ltd.
Kanske någon gång, min kännedom om vägar runt Fjollträsk är i det närmaste obefintlig.

Kanske någon gång, min kännedom om vägar runt Fjollträsk är i det närmaste obefintlig.

It's worldly conquest! @Berralund Sjö eller Landbacken, samma går alla på forumet, även hönan som alltid hittar ett korn...
South, West, North or South..

Ge mig något som kan få de två få gråceller att hitta rätt i världen, Sverige, Thailand eller någon annan vetskap ni andra besitter.

Just give it a chance!!

@JBK.Ltd.

Senast ändrad:
Ok jag skall köra en och ge ledtråd, finns stad i grannland som heter samma.

FB_IMG_1722358286329.jpg

@PanPan
Försöker att ge er om var information?
Är ni tillräckligt smarta forumvänner, köp en bussbiljett, möjligtvis till Lund trakten och säga hej till @Berralund.

Enl. bild!
Ja! Varmt, sen då, ser palmträd i bilden.
@PanPan, har låg förmedlings information att dela med sig av, vilket i sig innebär en "IQ" lika hög som en trottoarkant i Thailand.

@JBK.Ltd.
(Gissa varför du är på min "Ignorera lista", Butt Face!)

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar