P
Poom
Gäst
Man delar i volymklass lätt mc under 400cc,tung mc över 400cc.KK mer genomgående teori o uppkörning.säkerhet körövning med samverkan från tillverkarna samt trafikpolis instruktörer.Vi är ett fattigt land,så det ta tid.inte samma standard som EU,men bättre än inget.Jag glädjer mig för thai utveckling på sistone och håller tummarna.Var finns det information om detta , är det bara ett förslag , eller finns det en tidpunkt som det skall införas ,, Det verkar ju som vanligt vara ett ganska ogentänkt förslag från Thairegerinen ,, Först startar man upp en inhemsk tillverkning av BIG Bikes ,, då för att få en ekonomisk fördel av detta , sen reglerar man densamma direkt genom åtstramningar samt fördyrning av ägandet ,, Vore bättre att man går djäkligt hårt åt de som kör på fyllan ...Av mina Big Bikes polare i Pattaya så har samtliga som varit med om olyckor druckit alkohol , i ett par fall dyngraka på hojen ,, Hur skall detta utformas , dvs KK för lätt samt tung MC , vet du något om hur man tänker .