Mest gillade (PK) på forumet

Vet inte riktigt vad PK och mest gillande har gemensamt. Så klart har TS en avsikt med denna statistik. Då Berralund, Jonas och jag har flest antal gillande ville han visa att vi inte är populärast. Att läsa TS är som att läsa en öppen bok. Att få många gillande handlar främst om här att lägga upp bilder. Finns säkert medlemmar som skrivit ett inlägg och gått två gillande och vips 200%.

Gillakrigsledaren fortsätter sitt gerillakrig. Inte speciellt förvånande då bitterheten verkar ta över.

Dock tycker jag i stort sett all här tillför mycket.
Tycker det här med PK har gått överstyr numera, less bara jag hör/läser ordet.

Senast redigerad av en moderator:
Med politisk korrekt menas att man följer strömmen, inte sticker ut och inte skapar konflikter genom att ha åsikter som skiljer sig från flocken. Den rädslan för konflikter får ibland löjliga konsekvenser, som när vi förbjöd bollarna men i andra fall betydligt allvarligare. Redan HC Andersen skrev om detta i kejsarens nya kläder.

Jag tror personligen att moral skall bygga på egen övertygelse och inte på vad flocken tycker. Sedan får man ta konflikterna som ett pris. Min övning med gillande var bara en lek, ta inte så allvarligt på den.

Får hålla med föregående PK har enligt mig iaf helt och hållet tappat sin betydelse har blivit fullständigt söndertramsat å missutnyttjat skrivs det PK numera om nått så tappar jag helt intresse läsa vidare trovärdigheten finns inte kvar något mer då.

Bilder är helt klart bra för karmakvoten. Ingen kan vara emot en bild men med en åsikt är det mera tveksamt om den går hem.

Man ska inte ha alltför många ovänner men att käbbla lite kan ge bra utdelning karmamässigt.

Det man absolut ska undvika för en bra karmakvot är att ge sig in i flera sidor långa man-mot-man tirader; inläggen tickar på men ingen gillar det, och med all rätt givetvis.

Sedan tror jag de flesta gillar om det finns lite humor med.

Eftersom jag vill ha lite karma så lägger jag in en bild på dagens regnskur, en av de tyngsta i år helt klart.

Förbisedde Atom (300+ %) ;)

IMG_6214.JPG

Senast ändrad:
Måste nog erkänna att jag är ganska värdelös och har stora problem med det här att hitta rätt balans när man ska trycka på gilla eller karma knappen ser det ju själv inte så viktigt för egen del även om det ju självklart är skönt men nån typ av feedback, men märker att för en del andra så är det viktigare.

Hitta balansen med vad jag gillar och tycker skoj och skribenten är värd där suger jag helt klart, trycka på en bild ju lätt, samma med nått okontroversiellt kanske sitter man med ett leende går det av farten med rynkad panna inte lika lätt,
men om några träter å man håller kanske med lite av vad varje skriver nää där går jag bet.

Samma med det här på Facebook att gratta folk när man som jag har runt 200 vänner så fyller ju för fasen runt 4st år varje vecka å kan gå ibland 2 veckor innan jag är in å kollar där, ska man gratta den som fyller år den dagen och om så vad tycker dom 8 som fyllt år sen sist man var in om varför man inte grattat dom hmm o_O

Liknande trådar

T
Svar
60
Visningar
4 K
A
L
Svar
3
Visningar
1 K