Uppdatering av forumet

Nu har jag lagt till en ny emoji som jag kallat Spya på @Berralund s uppdrag. Den finns både som vanlig emoji för inlägg samt reaktion. Använd den med varsamhet ;)

Mitt sjätte sinne påtalar att kräkemojin främst kommer att förekomma i tråden De svenska valen 2022 och 2026 under återstoden av detta år. Hoppas den inte hamnar ofta i Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat). Det skall väl vara när jag publicerar någon bild på min ”träningsmat” i så fall. :rolleyes::laugh:

Mitt sjätte sinne påtalar att kräkemojin främst kommer att förekomma i tråden De svenska valen 2022 och 2026 under återstoden av detta år. Hoppas den inte hamnar ofta i Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat). Det skall väl vara när jag publicerar någon bild på min ”träningsmat” i så fall. :rolleyes::laugh:
Ja vi får se hur länge denna emoji får vara kvar :)

Hehe, min tanke är att den främst skall användas i politikdelen. Och att den kan ge lite reaktioner och få fart på gubbarna. Den kanske dyker upp i mattråden om någon hyllar durian.

Nu är uppdateringen utförd. Som vanligt tar backupen längst tid nästan 30 minuter. Själva uppdateringen ca 3 minuter :)
Samma sak ombord när Kongsberg var och uppdaterade vårat system.
Där var vi eniga jag och datanissen i att backupen tog så lång tid pga att inom företag använder man inte det sista, man prackar på utrustning till företagen det som inte kan säljas till gamers och hushållsdatorer längre för 10x priset för att skall vara typgodkänt.

Går det att uppdatera klockan/tiden också så att inte inläggen kommer flera timmar fel?

IMG_20260604_220155.webp

Liknande trådar

T
Svar
60
Visningar
4 K
A
L
Svar
3
Visningar