Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har fått mycket intressant och behjälplig information på forumen. Tjafset står jag också ut med men har svårt med att vissa aldrig ger sig i dom ändlösa och väldigt tråkiga diskussioner!
Alltit en kärntrupp som skriver på forumen. Cumulus är ju med och driver ett annat forum där dom för det mesta hänger inne i deras stängda avdelning. På deras öppna avdelning så är det tyst som graven. Så Cumulus största anledning att hänga på Chaimai är att ragga nya medlemmar till sitt forum och även sin blogg så att det kan ticka in lite "besökar" stålar från google ad´s.
Sen så finns det en del andra forum, större och mindre med det är oftast samma sak där, ett fåtal som skriver mest!
Alltit en kärntrupp som skriver på forumen. Cumulus är ju med och driver ett annat forum där dom för det mesta hänger inne i deras stängda avdelning. På deras öppna avdelning så är det tyst som graven. Så Cumulus största anledning att hänga på Chaimai är att ragga nya medlemmar till sitt forum och även sin blogg så att det kan ticka in lite "besökar" stålar från google ad´s.
Sen så finns det en del andra forum, större och mindre med det är oftast samma sak där, ett fåtal som skriver mest!
Vet inte vad det är för forum Jag är med här och i [länk] och sen med i ett Thailandsforum på facebook. Bägge dom forumena så är det dagligen nya pesoner som skriver och frägar om något. Hur ofta sker det här
Vet inte vad det är för forum Jag är med här och i [länk] och sen med i ett Thailandsforum på facebook. Bägge dom forumena så är det dagligen nya pesoner som skriver och frägar om något. Hur ofta sker det här
Jag försöker också undvika att svara om jag inte sitter inne med rätt svar och jag är samtidigt inte rädd för att dela med mig av mina upplevelser och erfarenheter. MEN - ett forum måste få vara levande, skulle man styra upp precis allting och ta bort allt OT så hade det blivit urtråkigt. Och hur många hade velat vara medlemmar då?
Att dom flesta diskussioner föregår på slutna tavlor är förkastligt tycker jag. Då stänger man ju ut eventuella intresserade medlemmar, vad är det för mening med det?
Jag kan tycka att det är ok om vissa trådar blir OT, men jag vill att TS ska få ett riktigt svar först på sin ev fråga innan en tråd blir för mycket OT.
Skall man bara skriva när någon frågar något och det bara skall vara ett forum med fakta kan man la lika gjärna googla, va dött och tråkigt det varit på forumen då.
Skall man bara skriva när någon frågar något och det bara skall vara ett forum med fakta kan man la lika gjärna googla, va dött och tråkigt det varit på forumen då.
Tja vi är alla olika kanske det är så enkelt,vissa gillar att skiva om allt möjligt och andra inte.Ser jag till mig själv så är jag inne på CM dagligen det ingår i min lilla morgonprocedur,jag kollar vissa trådar som jag tycker är intressanta.Skriver gör jag sällan och då bara om det är något jag kan tillföra eller om det är något jag vill veta,visst jättetråkigt men sådan är jag.
Jag tycker man kan låta diskussionen som är OT fortgå, sen om den blir väldigt lång eller när OT diskussionen avtar kan man lätt flytta den till en egen tråd men bra rubrik då blir det ju lätt att hitta. Att bara skrika OT när man inte diskuterar det som TS avsåg från början blir så jobbigt så forumet dör.
Så tycker jag!
Vidare tycker jag man ska vara sig själv och står för vem man är, även på ett forum. Att säga som Hillmer skrev; "Tänk om ni visste vilken jag egentligen är" blir ju lite märligt om man inte talar om vem man är orkar man ju till slut inte vara seriös tillbaks mot den personen. Berätta vem du är i stället.
Tja vi är alla olika kanske det är så enkelt,vissa gillar att skiva om allt möjligt och andra inte.Ser jag till mig själv så är jag inne på CM dagligen det ingår i min lilla morgonprocedur,jag kollar vissa trådar som jag tycker är intressanta.Skriver gör jag sällan och då bara om det är något jag kan tillföra eller om det är något jag vill veta,visst jättetråkigt men sådan är jag.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.