Skriva på forumet.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"bson " sa:
Förstår mig inte på dig hillmer, du klagar på ot å du klagar att för få skriver. Vad tillför du själv mer än tjafset med långeman?
Har sagt förut och det står jag för Jag svarar det jag kan i dom frågor som jag vet att jag har erfarenhet i Inte i allt annat som vissa gör. Och ska man prata tjafs så tillhör nog du den skaran med

"bson " sa:
Verkar som att hillmer är arg på dom som trots allt skriver här och önskar att vi är tysta i väntan på att det kommer nån ny som ska skriva nåt.
Vem har sagt att jag ä arg. Bara för att jag frågar varför inte flera skriver här??? Om ni inte skriver så blir det ju tyst här och det är ju det jag inte vill bara undrar farför fler inte skriver. Förstår inte hur du tänker

"Jonas " sa:
Skall man bara skriva när någon frågar något och det bara skall vara ett forum med fakta kan man la lika gjärna googla, va dött och tråkigt det varit på forumen då.
vad står det att någon har sagt att man bara ska skriva när någon frågar något?? Säger det igen då Min fråga var Varför inte fler skriver här inte att man inte ska skriva om ingen frågar

"Janne " sa:
Jag tycker man kan låta diskussionen som är OT fortgå, sen om den blir väldigt lång eller när OT diskussionen avtar kan man lätt flytta den till en egen tråd men bra rubrik då blir det ju lätt att hitta. Att bara skrika OT när man inte diskuterar det som TS avsåg från början blir så jobbigt så forumet dör.

Så tycker jag!

Vidare tycker jag man ska vara sig själv och står för vem man är, även på ett forum. Att säga som Hillmer skrev; "Tänk om ni visste vilken jag egentligen är" blir ju lite märligt om man inte talar om vem man är orkar man ju till slut inte vara seriös tillbaks mot den personen. Berätta vem du är i stället. :police:
Det har jag talat om tidigare här så du kanske för göra så att du kollar bakåt lite tiden

Finns väl bara en kvar på detta forum som skriver om Thailand....och det är ju Jonas...som lyckas upplysa om mångt och mycket i sin vardag! Sen har vi ju Rong o c:eek: som tuggar på i sina domedagssträngar...som numera endast verkar "löjeväckande"...

"areeya " sa:
Finns väl bara en kvar på detta forum som skriver om Thailand....och det är ju Jonas...som lyckas upplysa om mångt och mycket i sin vardag! Sen har vi ju Rong o c:eek: som tuggar på i sina domedagssträngar...som numera endast verkar "löjeväckande"...
:thumbsup:
Inte glömma Glimten66 också som ett par gånger om året förgyller oss med sina bilder ...

"areeya " sa:

Du själv bidrar ju inte så värst mycket om Thailand, du har ju fullt upp att attackera Phonta i dina inlägg.
I ditt nya ryggdunkargäng är det väl bara ett fåtal som skriver om Thailand fast skillnaden är ju där att bara en har rätt och kan allt medans dom andra (2) vet inte hur det är.

"Kycklingen " sa:
Du själv bidrar ju inte så värst mycket om Thailand, du har ju fullt upp att attackera Phonta i dina inlägg.
I ditt nya ryggdunkargäng är det väl bara ett fåtal som skriver om Thailand fast skillnaden är ju där att bara en har rätt och kan allt medans dom andra (2) vet inte hur det är.

Nej...håller med...skriver inte så mycket längre...har varken tid eller lust...vet inte vad du menar med ryggdunkargäng..... ?????..Jag skriver inte speciellt mycket där(på saw) heller..men finns kunnigt folk med erfarenhet där.. och stil, vilket saknas hos en del här på forumet...och du hönan...du hör väl inte heller till mina favoriter... knappast...du verkar vara en riktig "ryggdunkare" som följer strömmen vart den går utan att våga "kackla emot".. som jag ser det!!! :afro:

"areeya " sa:
Nej...håller med...skriver inte så mycket längre...har varken tid eller lust...vet inte vad du menar med ryggdunkargäng..... ?????..Jag skriver inte speciellt mycket där(på saw) heller..men finns kunnigt folk med erfarenhet där.. och stil, vilket saknas hos en del här på forumet...och du hönan...du hör väl inte heller till mina favoriter... knappast...du verkar vara en riktig "ryggdunkare" som följer strömmen vart den går utan att våga "kackla emot".. som jag ser det!!! :afro:
Tur att vi alla är olika och tycker det är bra att forumen är olika också ... sen är man ju fri att välja.

Håller med om att Jonas och Glimtens trådar är bra och givande Mycket är nog för att där kan man säga i stort sätt ad man vill Ja i Jonas i alla fall. Sedan får vi ju inte glöma Berglunds berättelse om Udon och mycket för jag själv varit där

Jag e trött nu och orkar inte skriva...

Har precis packat en burk som gick iväg till LOS.

Köpte biljett nu och åker med frugan på torsdag. Får se då om det händer något som e värt att dela med sig av...

::)

"krister " sa:
Jag e trött nu och orkar inte skriva...

Har precis packat en burk som gick iväg till LOS.

Köpte biljett nu och åker med frugan på torsdag. Får se då om det händer något som e värt att dela med sig av...

::)

Ok Krister...glömde nog även dej..du skriver ur hjärtat :thumbsup:...sorry! Och Berra...visst en fantastisk fin bild- tråd från Isaan :thumbsup:

"areeya " sa:
Ok Krister...glömde nog även dej..du skriver ur hjärtat :thumbsup:...sorry! Och Berra...visst en fantastisk fin bild- tråd från Isaan :thumbsup:

Tackar för det! Visst vill man dela med sig av upplevelserna i en annorlunda del av Thailand, jag tycker att Isaan är fantastiskt. Det är ju inte så många "vanliga" turister som hittar dit precis. :)

Jag tycker nog att Phonta ibland skrivit lite om sitt Thailand och bson om sitt ... så nog finns det. Beror nog på vad man vill läsa.

Sen är det väl lite mer exotiskt med en berättelse som skiljer sig mer från Sverige, så som när någon bor helt ute på landet ... men alltid kul att läsa ur personens perspektiv. Det gör ju att man kan bilda sig en uppfattning av vart man själv vill ta vägen om och när det blir dags.

Ubons tråd kan ju bli en hit, den dag han flyttar ner. Golden skriver ju om sitt Thailand och Farang53 om sina blommer liksom bossej, Birger skriver ju om det han upplevt.

Så filtrerar man bort det som inte är Thailand har vi väl många som skriver. :nod:

"areeya " sa:

Opps, blev lite fler än en (1) kvar ändå, är det du som har problem med läsförståelsen eller ville du bara vara som vanligt elak i ditt inlägg?

Visst är det många som skriver och om ibland intresanta saker Beror ju lite på vad man är intreserad av. men det är fortfarande bara samma personer hela tiden Det jag ville få fram med den här tråden var att varför dom som inte skriver här att dom kanske skulle tala om varför dom inte skriver något. Blir väl alltid trevligare om flera olika kommer in och skriver eller hur.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

F
Svar
12
Visningar
3 K
Wanpen
W
A
Svar