Problem med bilagor i forumet

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

janptr

Medlem
Som jag tidigare meddelat sa verkar det vara nagot som staller till det att posta inlagg med bilagor. Syftar pa Reseforum dar jag redan skapat en thread men efter manga forsok givit upp med att fylla pa med mera bilder. Testat pa 4 olika datorer pa 2 olika Internet cafe i Chiang Mai och nu aven problem i Hua Hin. Forsokt med bade en och flera bilder i befintlig thread och nyskapad men det kommer aldrig fram till ChaiMai. Testat bade Explorer (6.0) och Firefox men men..
Konstiga ar att det gick problemfritt forsta gangen.
 
Det funkade men mitt andra forsok sa gick det ej har heller. Forsokte med de andra bilderna. Ling kan du testa skicka upp nagra filer pa en gang? Mina ar ca 200-250 kb stora.
Ps Bilden inskickad av mig sjalv visar mig med flickvan i Wat Doi Suttep utanfor Chiang mai.
 
"janptr " sa:
Det funkade men mitt andra forsok sa gick det ej har heller. Forsokte med de andra bilderna. Ling kan du testa skicka upp nagra filer pa en gang? Mina ar ca 200-250 kb stora.
Ps Bilden inskickad av mig sjalv visar mig med flickvan i Wat Doi Suttep utanfor Chiang mai.

Fin bild!
Provar att bifoga 2 bilder!
 
Tillåtna filtyper: doc, gif, jpg, mpg, pdf, png, txt, zip
Största tillåtna filstorlek på bifogade filer: 256 KB, per inlägg max: 4 st bilder.
 
Bra du berattar det. Visste det sjalv men bra for andra att veta om de testar. Kan du ladda upp lite storre bilder? Kanske aven 4 st pa en gang vore bra. Kan skillnaden vara Explorer version 6 mot senaste 7 tro?
 
Jag provar med 4 bilder precis under maxgränsen storleksmässigt.

Och för er som är intresserade:

Bild 1: Himije castle. Någon timme söder om Kyoto, Japan.

Bild 2: Ginza. Tokyo, Japan.

Bild 3: Fjord. Nya Zealand.

Bild 4: Jag och Godzilla. Tokyo, Japan.

// G
 
Provar med IE7:

*Edit* Bilden är av That Luang. Vientiane, Laos *Edit*

// G
 
Mycket konstigt. Kan du beskriva vilka felmeddelanden du får i respektive webbläsare? Det verkar ju fungera fint för alla andra ???




För det första så var bilderna Galten sände härliga att se! Såg dem på min P910 men det såg underbart ut. Var fjorden i Nya Zealand en färje tripp mellan Wellington till Pickton på sydön kanske? Angående ev fel meddelande så har jag en gång fått "Error report to Microsoft?". Annars så har det blivit en blank sida efter jag skickat inlägg med bilagor. Längst ner står det "Done", kan tyda på vad?
Ps om mitt inlägg med Qoute blir lite rörigt så beror det nog för jag använder Opera Mini i min mobil för att Citera.
 
Lite Off Topic:
Vet inte exakt vart fjorden var men det är kronologiskt sett efter vi varit längst söder ut så jag tippar någonstans mellan södra spetsen och Queenstown.

// G
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

G
Svar
1
Visningar
2 K
Wanpen
W
A
Svar
0
Visningar
1 K
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
natcha
N
T
Svar
60
Visningar
4 K
A
L
Svar
3
Visningar
997
Rolf
R
 
Tillbaka
Topp