Problem med bilagor i forumet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

janptr

Medlem
Som jag tidigare meddelat sa verkar det vara nagot som staller till det att posta inlagg med bilagor. Syftar pa Reseforum dar jag redan skapat en thread men efter manga forsok givit upp med att fylla pa med mera bilder. Testat pa 4 olika datorer pa 2 olika Internet cafe i Chiang Mai och nu aven problem i Hua Hin. Forsokt med bade en och flera bilder i befintlig thread och nyskapad men det kommer aldrig fram till ChaiMai. Testat bade Explorer (6.0) och Firefox men men..
Konstiga ar att det gick problemfritt forsta gangen.

janptr

Medlem
Det funkade men mitt andra forsok sa gick det ej har heller. Forsokte med de andra bilderna. Ling kan du testa skicka upp nagra filer pa en gang? Mina ar ca 200-250 kb stora.
Ps Bilden inskickad av mig sjalv visar mig med flickvan i Wat Doi Suttep utanfor Chiang mai.

A

Anonym

Gäst
"janptr " sa:
Det funkade men mitt andra forsok sa gick det ej har heller. Forsokte med de andra bilderna. Ling kan du testa skicka upp nagra filer pa en gang? Mina ar ca 200-250 kb stora.
Ps Bilden inskickad av mig sjalv visar mig med flickvan i Wat Doi Suttep utanfor Chiang mai.
Fin bild!
Provar att bifoga 2 bilder!

A

Anonym

Gäst
Tillåtna filtyper: doc, gif, jpg, mpg, pdf, png, txt, zip
Största tillåtna filstorlek på bifogade filer: 256 KB, per inlägg max: 4 st bilder.

janptr

Medlem
Bra du berattar det. Visste det sjalv men bra for andra att veta om de testar. Kan du ladda upp lite storre bilder? Kanske aven 4 st pa en gang vore bra. Kan skillnaden vara Explorer version 6 mot senaste 7 tro?

G

Galten75

Gäst
Jag provar med 4 bilder precis under maxgränsen storleksmässigt.

Och för er som är intresserade:

Bild 1: Himije castle. Någon timme söder om Kyoto, Japan.

Bild 2: Ginza. Tokyo, Japan.

Bild 3: Fjord. Nya Zealand.

Bild 4: Jag och Godzilla. Tokyo, Japan.

// G

G

Galten75

Gäst
Provar med IE7:

*Edit* Bilden är av That Luang. Vientiane, Laos *Edit*

// G

janptr

Medlem
Mycket konstigt. Kan du beskriva vilka felmeddelanden du får i respektive webbläsare? Det verkar ju fungera fint för alla andra ???

För det första så var bilderna Galten sände härliga att se! Såg dem på min P910 men det såg underbart ut. Var fjorden i Nya Zealand en färje tripp mellan Wellington till Pickton på sydön kanske? Angående ev fel meddelande så har jag en gång fått "Error report to Microsoft?". Annars så har det blivit en blank sida efter jag skickat inlägg med bilagor. Längst ner står det "Done", kan tyda på vad?
Ps om mitt inlägg med Qoute blir lite rörigt så beror det nog för jag använder Opera Mini i min mobil för att Citera.

G

Galten75

Gäst
Lite Off Topic:
Vet inte exakt vart fjorden var men det är kronologiskt sett efter vi varit längst söder ut så jag tippar någonstans mellan södra spetsen och Queenstown.

// G

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
A Problem med löken. Matprat (Thailändska köket) 36
Isan Lover Nya problem för Boeing, 38 plan med sprickor i vingarna. Ordet är fritt 4
Isan Lover En minister har lösningen på Thailands problem med smog. Thailändska Nyheter 4
A Problem med att ringa till AIS från Sverige Allmänt thailandforum 21
Isan Lover Stora problem med sopor på Koh Larn. Thailändska Nyheter 0
Isan Lover Lösa hundar som biter folk är ett problem i Pattaya. Pattaya forum 0
S Problem med visum till Sverige från thailand Uppehållstillstånd och visum mm 63
A Allt fler verkar få problem med inkomstuppgifter för att söka extension mm Uppehållstillstånd och visum mm 16
Isan Lover Problem med sopor i Pattaya. Pattaya forum 27
Isan Lover Problem med fågelinfluensa i Thailand igen? Thailändska Nyheter 37
Långeman Att "tagga" sig kan ge problem Allmänt thailandforum 14
A Flyga med hund ,ett problem hos Thai Air Allmänt thailandforum 63
L Problem i immigration på Suvarnabhumi vid hemresa med liten dotter Allmänt thailandforum 12
Khuntan Extremvärme ökande problem Allmänt thailandforum 24
S Problem med samordningsnummer till barn Uppehållstillstånd och visum mm 14
E Det är många äldre norrmän i Thailand som har problem Allmänt thailandforum 48
E Stora problem för många risfarmare i Isaan Thailändska Nyheter 21
Långeman Problem att förnya O - A (Visum) om man hyr bostad i Thailand Uppehållstillstånd och visum mm 64
thaikonsult Tekniska problem ger för närvarande längre väntetider. Uppehållstillstånd och visum mm 0
thaikonsult Migrationsverket har haft problem med sina e-ansökningar. Uppehållstillstånd och visum mm 0
A Problem med att blanka webbsidor visas ibland Teknikrelaterat 15
G Problem med Tele2 Knock Out Allmänt thailandforum 1
L Problem med "Språkfrågor" Allmänt thailandforum 2
A diskbråcks problem! Språkhörnan 0
G Problem med thailändska bokstäver på Nätet Allmänt thailandforum 4
A dator problem.... Allmänt thailandforum 2
B Besöksvisum Sverige, utskrivna bilagor för inbjudan och ombud för ansökan? Uppehållstillstånd och visum mm 46
Gottland Nagon har pa forumet som bor i Roiet eller runtomkring Allmänt thailandforum 0
Gottland Thai Snack Bästa Thai Forumet Allmänt thailandforum 17
Nam Falang Uppdatering av forumet Teknikrelaterat 87
Grannen Olsson Hjälp oss översätta forumet till perfekt svenska Teknikrelaterat 17
Gottland Hur många Expats med minst 20 i Thailand finns det här på forumet Expat i Thailand 55
mackes Mest gillade (PK) på forumet Allmänt thailandforum 34
P Varför har jag/vi (på forumet) valt att bosätta oss i Thailand? Expat i Thailand 94
Kycklingen Om forumet "Funderingar och betraktelser" Var god läs detta först. Funderingar och betraktelser 0
A Om forumet "Expat i Thailand" Var god läs detta först. Expat i Thailand 0
T Skriva på forumet. Ordet är fritt 60
A Allmant dalig ton pa manga tradar i forumet Allmänt thailandforum 16
suriya Språkhjälp på forumet SpråkaThai, chai mai? 2
L F.n var forumet ar segt Teknikrelaterat 3
G SV: Forumet är idag stolt över sina medlemmar Ordet är fritt 27
R SV: Forumet är ganska tyst - Allmänt Thailandsforum!! Ordet är fritt 4
S Vem har ansvar för att hålla ordning i forumet. Ordet är fritt 18
G SV: Söndag - En svår dag för forumet? Ordet är fritt 18
R SV: Fixa till klockan i forumet snälla!!!! Teknikrelaterat 1
Berralund Välkomna till det nya Migrations- och Visum forumet Uppehållstillstånd och visum mm 0
A byta bilder pa forumet Allmänt thailandforum 0
A vi har ändrat lite på forumet Allmänt thailandforum 0
Liknande trådar

Topp