Motion i olika former

Tillbaka till tråden om motion. :)
Avd. steg;

Screenshot_20250223-102440_Connect.webp

Ålder: Gubbe + :)

För vi som åkt skidor hela livet är det där en lite kulle för pulka åkning inget mer, Hur många mil blev det på dina vallade skidor
Det var i starten, dom har 5 spår längsta 15km och för info har världscupen gått här flera gånger trots inte lika höga som dina gigantiska kullar.
får se när klar hur många km.

Du borde passa som radiopratare, dom lipar ungefär som dig..
Känsliga svenskar, hoppas inte kriget kommer hit dom som skall försvara får kanske en förkylning och måste åka hem till mamma och gråta lite i knät.
:laugh2::laugh2:Jag lipar??:laugh2::laugh2:

Är det någon som lipar är det väl du.
Forumets mest långsinta och snarstuckna person som håller på att älta sådant som hänt för flera år sedan inte bara här utan sådant som hänt på andra forum.
Och som dessutom har svårt med impulskontrollen när alkoholen kommer in i bilden och det är inga bra kombinationer precis.

Man kan ha olika åsikter om saker och ting men att kalla folk för exempelvis utvecklingsstörda, rövhål och en vuxen person barnrumpa är ju rena sandlådebeteendet och har väl inget att göra i ett forum för vuxna människor.

Och vad känsliga svenskar och försvaret av Sverige har med mig eller motion att göra har jag lite svårt att se.
Men jag gjorde i vilket fall som helst militärtjänst 12 månader..även om jag är lite för gammal idag så skulle jag inte tveka att ställa upp och försvara Sverige med det jag kan bidra med om kriget skulle komma.

Har du gjort militärtjänsten själv eller fick du frisedel och åkte hem för att lipa ut i knät på mamma?

Blev kortare runda idag 5,3km fick lite känningar i höften, nu ner till Cirkle-K och ta en tunnbrödsrulle till lunch sen hem och ta en promenad och utforska samhället om det inte börjar regna.
Blir andra promenaden sen opererades.

Screenshot_20250226_102757_Samsung Health.webp

Idag blev det en motionsrunda mesta delen på strandpromenaden med lite dålig sikt över Hanöbukten.
Men en frisk och härlig promenad blev det.:nod:
1740690140969.webp

1740690245994.webp

1740690441108.webp

Där ute någonstans ligger Hanö.
1740690578346.webp

Många gräsänder..såg ut som tre hannar per hona.
Så honorna får det nog inte lätt under parningen.
1740690701501.webp

Den lilla mandarinanden är fortfarande kvar och han kämpade tappert om honorna.
1740691148924.webp

1740691149097.webp

1740691271236.webp

Trevlig stig längs vattnet med lagom kuperad terräng.
1740691459171.webp

Och en liten färgglad slemsvamp hittad jag.

Efter att ha vårdat själen i en månad i Thailand är det nu dags att vårda kroppen en stund :)
Blev en rask skogspromenad idag i det fina vårvädret. 8 grader och sol. Bättre flås kvar än jag trodde faktiskt. Det kändes lätt och skönt med annan fysisk motion. Nu blir det nog en premiärsväng med hojen.

IMG_3415.webp

IMG_3417.webp

IMG_3421.webp

Liknande trådar

M
Svar
15
Visningar
2 K
Anonym
A

Tillbaka