Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag tror jag har sett den. Jag har sett något liknande iaf. MJ sövde bokstavligen sig till sömn med narkos. Och citat:
”Drug use allegations. Marc Schaffel, Jackson's former video producer, said that the singer had used propofol, alprazolam and sertraline. Other drugs included omeprazole, hydrocodone, paroxetine, carisoprodol, and hydromorphone.”
Officiell dödsorsak:
”On August 28, 2009, the Los Angeles County coroner determining that he died from acute propofol intoxication, exacerbated by the anxiolytic lorazepam and, to a lesser extent, midazolam, diazepam, lidocaine, and ephedrine.”
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.