Motion i olika former

Sista träningspasset den här turen och i Maj blir axlar, börjar med militärpress, sen en veckas vila.

20240526_105936.jpg

Screenshot_20240526_110118_Samsung Health.jpg

Sista träningspasset den här turen och i Maj blir axlar, börjar med militärpress, sen en veckas vila.

20240526_105936.jpg

Screenshot_20240526_110118_Samsung Health.jpg
En /max två veckor är max viloperiod för mig, väntar jag längre så får jag ont /träningsvärk igen , Kör omväxlande gymnastik och vikter, höjer rörligheten för mig, bara köra tungt är inte bra alls för äldre har jag märkt, På gymet kör jag max 60 kilo i bänkpress i stället 3x10 rep, Kör jag 80 kilo så blir det jobbigt i axlarna

Ja, du kan ha rätt, jag vet inte, ringer aldrig med telefonen.
Nä och motionerar har jag svårt att tro du gör med så kanske fel tråd.
Men du behöver inte ringa för att se din aktivitet ;)
Vad gör du med den då? Surfar?
Som jag, vet inte hur längesen jag ringde ett vanligt tel nummer sist använder den bara för surf, har bara surftid laddad på båda simkorten inget samtal ut.
Internet och mäta aktivitet använder jag tel till.

Nä och motionerar har jag svårt att tro du gör med så kanske fel tråd.
Men du behöver inte ringa för att se din aktivitet ;)

Som jag, vet inte hur längesen jag ringde ett vanligt tel nummer sist använder den bara för surf, har bara surftid laddad på båda simkorten inget samtal ut.
Internet och mäta aktivitet använder jag tel till.
Använder ju min i arbetet och den vägen kommer en del samtal annars mest sonen som jag rings med. Brukar ha min iWatch när jag går långpromenader och den loggar en hel hög med parametrar. Inte speciellt viktigt men lite roligt lull lull.

Använder ju min i arbetet och den vägen kommer en del samtal annars mest sonen som jag rings med. Brukar ha min iWatch när jag går långpromenader och den loggar en hel hög med parametrar. Inte speciellt viktigt men lite roligt lull lull.
Ja och den för väl över till tel automatiskt till aktivitetsappen?
Det gör min galaxy watch iaf.

1600 baht i månaden för taekwondon.
Den andre klubben vi var och kolla på 6400 baht.
Samma klubbkedja enda skillnaden jag såg var att den dyrare låg intill en av Pattayas större internationella skolor och nybyggda lokaler.
Men atmosfären kändes bättre i den billigare.

Liknande trådar

M
Svar
15
Visningar
2 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp