Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
En app för att träna?! Som ibland när jag grillarSista träningspasset den här turen och i Maj blir axlar, börjar med militärpress, sen en veckas vila.
Den appen har du säkert med i telefon då det är en standardapp som ligger inne vid köp.En app för att träna?! Som ibland när jag grillar
En /max två veckor är max viloperiod för mig, väntar jag längre så får jag ont /träningsvärk igen , Kör omväxlande gymnastik och vikter, höjer rörligheten för mig, bara köra tungt är inte bra alls för äldre har jag märkt, På gymet kör jag max 60 kilo i bänkpress i stället 3x10 rep, Kör jag 80 kilo så blir det jobbigt i axlarnaSista träningspasset den här turen och i Maj blir axlar, börjar med militärpress, sen en veckas vila.
Det är nog vettigt då det är en infektionMin motion ligger nere tills bältrosen lämnar min gamle kropp.
Ställ ut kärringen vid grillenEn app för att träna?! Som ibland när jag grillar
En del behöver instruktioner till allt.En app för att träna?! Som ibland när jag grillar
Den appen ger inga instruktioner, den avläser aktivitet, har du en smart watch kopplad så även puls.En del behöver instruktioner till allt.
Det vore ett nedköp Jag älskar att grillaStäll ut kärringen vid grillen
Ja, du kan ha rätt, jag vet inte, ringer aldrig med telefonen.Den appen ger inga instruktioner, den avläser aktivitet, har du en smart watch kopplad så även puls.
Som sagt standard app som ligger i telefon vid köp, tror dom flesta av dagens nya telefoner har en sådan som standard, Samsung och Iphone har.
Vad gör du med den då? Surfar?Ja, du kan ha rätt, jag vet inte, ringer aldrig med telefonen.
Nä och motionerar har jag svårt att tro du gör med så kanske fel tråd.Ja, du kan ha rätt, jag vet inte, ringer aldrig med telefonen.
Som jag, vet inte hur längesen jag ringde ett vanligt tel nummer sist använder den bara för surf, har bara surftid laddad på båda simkorten inget samtal ut.Vad gör du med den då? Surfar?
Använder ju min i arbetet och den vägen kommer en del samtal annars mest sonen som jag rings med. Brukar ha min iWatch när jag går långpromenader och den loggar en hel hög med parametrar. Inte speciellt viktigt men lite roligt lull lull.Nä och motionerar har jag svårt att tro du gör med så kanske fel tråd.
Men du behöver inte ringa för att se din aktivitet
Som jag, vet inte hur längesen jag ringde ett vanligt tel nummer sist använder den bara för surf, har bara surftid laddad på båda simkorten inget samtal ut.
Internet och mäta aktivitet använder jag tel till.
Ja och den för väl över till tel automatiskt till aktivitetsappen?Använder ju min i arbetet och den vägen kommer en del samtal annars mest sonen som jag rings med. Brukar ha min iWatch när jag går långpromenader och den loggar en hel hög med parametrar. Inte speciellt viktigt men lite roligt lull lull.
Det mesta mad kampsporter är att de lär de unga självdiciplin, samt att kontrollera sin ev aggresion på ett bra sättexakt samma med boxningssportenBarnens första dag på Taekwondo, får vi se hur det går.
Också får dom rört på sig, inte bara hänga vid datorn.Det mesta mad kampsporter är att de lär de unga självdiciplin, samt att kontrollera sin ev aggresion på ett bra sättexakt samma med boxningssporten