Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cyklar du från huset och parken ligger inne i stan? Har inte sett den parken men jag åker ju mest bil och dricker ölDet går framåt och blir lättare att både springa och cykla,idag trampade jag ca 20 km i hyffsat tempo och svängde sedan in i parken där jag brukar springa,tänkte först göra 3 km men då det kändes lätt så blev det 6km.
Jo cyklar hemifrån & parken ligger nära oss. Den heter sunflower park Ban Khok.Cyklar du från huset och parken ligger inne i stan? Har inte sett den parken men jag åker ju mest bil och dricker öl
Jäklar vad duktig du är att hålla igång![]()
Har du kommit in i gubbåldern?Bra utsikt från cykeln idag.
![]()
Är ju en småfet brulla med gäddhäng och inget att känna sig gubbig överHar du kommit in i gubbåldern?
Det skall jag hälsa hennes man imorgon.Är ju en småfet brulla med gäddhäng och inget att känna sig gubbig över![]()
Ja och!?Det skall jag hälsa hennes man imorgon.
Ska även ta en bild på hennes man...........
Vänta till du får du se.....Ja och!?
Låter som ett hot från en snorunge hemma på gårn när man var liten ”Min pappa är starkare än din…” 5555Vänta till du får du se.....
Jag sa imorgon.
Hehe, vänta du tills imorgon.Låter som ett hot från en snorunge hemma på gårn när man var liten ”Min pappa är starkare än din…” 5555
Du får passa dig så inte gubben ser du smygfotar hans brutta,då kanske det är du som ligger illa tillHehe, vänta du tills imorgon.
Då är du nog inte så kaxig längre.
Fasen nästa så jag åker upp o.tar bilden nu, men du får vänta till imorgon, svettas lite .
Hehe.