Motion i olika former

Bara för att alla är så fruktansvärt nyfikna och vissa även är "tvivlare" så väntar jag lite med att lägga ut bilden.

Kan vara bra för Nam Falang som överhuvudtaget inte kommer att vågar närma sig Thailand efter att han sett bilden.

Spänningen ökar,.........

Men som sagts ovan, bilden kommer idag, Lördag, så prepare yourselfs!

Bara för att alla är så fruktansvärt nyfikna och vissa även är "tvivlare" så väntar jag lite med att lägga ut bilden.

Kan vara bra för Nam Falang som överhuvudtaget inte kommer att vågar närma sig Thailand efter att han sett bilden.

Så du menar här att @Nam Falang kommer att avboka sin resa i februari som han har bokat och betalat för då?

Bäst att stärka sig med en rejäl protein shake innan man unleashar the fucking fury.

IMG_20260110_115214.webp

Idag kan ha blivit sista löppasset i parken för den här gången,nu höll jag igen på farten och sprang 11km.
Det blev senare start än vanligt och det kändes då det hunnit bli ganska varmt,gick relativt lätt i 7-8km då jag tvungen till en snabb vattenpaus och trummade sen på nåt varv till & klockan stannade på 63 min vid mål.

Idag kan ha blivit sista löppasset i parken för den här gången,nu höll jag igen på farten och sprang 11km.
Det blev senare start än vanligt och det kändes då det hunnit bli ganska varmt,gick relativt lätt i 7-8km då jag tvungen till en snabb vattenpaus och trummade sen på nåt varv till & klockan stannade på 63 min vid mål.
Du ska spring i kängor, har jag gjort sen 2023 :thumbsup:

Vet inte om alla är speciellt nyfikna, kanske skulle vara en bild på samma tjej fast framifrån :)

Liknande trådar

M
Svar
15
Visningar
2 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp