Motion i olika former

Blev en kort promenad idag. -10 men ingen blåst och solen var framme även idag.

IMG_2275.png

Kort promenad även idag men skönt att komma ut och röra på sig lite. Precis under nollan och mulet. Skall ju komma oväder ikväll sägs det. Imorgon börjar arbetet igen. Har visserligen jobbat alla mellandagar men dom har varit få och har varit väldigt lugnt.

IMG_2279.png

Får du bättre kondition om du använder en klocka med app, konstigt
Nä men man kan få motivitation.
Har dansk kapten ombord och han rör inte mycket på sig.
Men nu har han köpt en likadan aktivitetsklocka som jag har.
Då har han sett hur lite han rör sig och ställt in ett mål och sista turen ombord rörde riktigt mycket på sig

Min klocka var en ”present” från företaget. Hade nog inte köpt den själv då jag tycker den är dyr. Nu blev den gratis och är en ganska kul pryl ändå även om jag utan problem skulle kunna klara mig utan. Tror också att den kan ge lite motivation.

Min klocka var en ”present” från företaget. Hade nog inte köpt den själv då jag tycker den är dyr. Nu blev den gratis och är en ganska kul pryl ändå även om jag utan problem skulle kunna klara mig utan. Tror också att den kan ge lite motivation.
Jag har en sådan klocka och man får bra information hur kroppen mår efter varje träning. :thumbsup:

Jag tycker den är bra.
Hade innan en Samsung smart watch helt onödig till extra kostnad.
Nu har jag en Samsung activity watch.
Skillnad pris den ene 4500kr andre 700kr.
Det jag är efter finns i 700kr klockan fanns inget extra jag behövde i smart watch

Liknande trådar

M
Svar
15
Visningar
2 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp