A
Anonymius
Gäst
Ja, förträffligheten har jag ganska klart för mig.
Vad jag menar är att det är inte som en standard kinahuggare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ja, förträffligheten har jag ganska klart för mig.
Ja man kan ju undra, men MrHotsia testar allt och han sa ju aloy i alla fallKan det vara giftfri FISK?
Gastronomi i den högre skolan...hahah, känner ni er frestade
ปลาช่อนดินเผา bplaa chaan[ton]F[/ton] din phao[ton]S[/ton]
Lerinbakad Snake-Head..mmmmmm
haha...ja och samtidigt en mycket gammal metod att laga mat påUnderbart! Fullständigt vansinnigt!
Ett prov på snillrikt fiskeredskap gjort av plastflaskor, det är detta jag tycker är fantastiskt med människor som har små medel men kan åstadkomma mycket utav lite.
Ja, det tycker jag också, men den här videon är ju så mycket mer än bara det. Verkligen supertrevlig och med fina omgivningar. Tack för tipset!
Ja naturligtvis härliga omgivningar och en inblick i det naturliga livet där kreativiteten när det gäller att leva livet självt genom enkla metoder visar sig lika effektiva som våra sofistikerade.
Mannens ödmjukhet när han beskriver sitt fångstredskap är hela behållningen
Ja, det gäller att försöka ha en ödmjuk inställning och ta saker och ting på rätt sätt. Det finns ju ett visdomsord som säger att det viktiga är inte hur man har det utan hur man tar det, och det tycker jag egentligen är huvuddelen av receptet för ett gott liv.
I de rikare delarna av världen har det blivit en självklarhet med levnadsstandard som gör att folk inte längre behöver fundera på överlevnad, och då blir det andra saker som blir fokus för folks bekymmer. Tyvärr innebär det oftast att oroa sig för en massa obetydligt trams som bara gör den enskilda individen missnöjd med sitt objektivt sett fantastiska liv.
Haha... Ja, det låg helt utanför min kostcirkel det där, känner jag. Han verkade inte så entusiastisk han heller tycker jag.
Det gäller att vara lite klurigEtt prov på snillrikt fiskeredskap gjort av plastflaskor, det är detta jag tycker är fantastiskt med människor som har små medel men kan åstadkomma mycket utav lite.
Lite gastronomisk matnyttigt av Mr Hotsia!
Mantisräkor กั้ง gang[ton]F[/ton], har ni testat det? Stekta med vitlök, så jäkla gott. Sen gör de ju ต้มยำปลาแซ่บ dtom[ton]F[/ton] jam bpla sääb[ton]F[/ton], mycket godare än den mer namnkunniga ต้มยำกุ้ง dtom[ton]F[/ton] jam gong[ton]F[/ton] och krabba är ju alltid gott här tror jag det är ปูม้า bpuu maa[ton]H[/ton].
Har lagat ต้มยำปลาแซ่บ hemma på Gös, jäkla gott.
Jag var lite osäker först, men sedan sa de i videon att det var [thai]กั้งกระดาน[/thai], [trans]gang[ton]F[/ton] gra[ton]L[/ton] daan[ton]M[/ton][/trans], som är det jag har ätit också. Jättegott!
Finns som du skriver annan tom yam än tom yam gong som är gott. Tvivlar inte en sekund på att din som är gjord på Gös är kanongod.
Det är riktigt, som du skriver, att det är [trans]bpoo[ton]M[/ton] maa[ton]H[/ton][/trans]. Det sa de i filmen också.
Jag var lite osäker först, men sedan sa de i videon att det var [thai]กั้งกระดาน[/thai], [trans]gang[ton]F[/ton] gra[ton]L[/ton] daan[ton]M[/ton][/trans], som är det jag har ätit också. Jättegott!
Finns som du skriver annan tom yam än tom yam gong som är gott. Tvivlar inte en sekund på att din som är gjord på Gös är kanongod.
Det är riktigt, som du skriver, att det är [trans]bpoo[ton]M[/ton] maa[ton]H[/ton][/trans]. Det sa de i filmen också.