Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Irra runt + inte binda sig + inte bidraga + byta bostadsort vartannat år + veta allt om nya områden = ???????
Hej, detta låter ju som Kurant...
Men nu kanske vi skall tillbaka till ögonsjukdomen. Det var en bra artikel som Isaan Lover hänvisade till... bakterier eller virus var det och sjukdomen är ju inte direkt livshotande, så skit samma för min del i alla fall.... 14 dagars lidande och sedan är man spelklar igen...
Irra runt + inte binda sig + inte bidraga + byta bostadsort vartannat år + veta allt om nya områden = ???????
Hej, detta låter ju som Kurant...
Men nu kanske vi skall tillbaka till ögonsjukdomen. Det var en bra artikel som Isaan Lover hänvisade till... bakterier eller virus var det och sjukdomen är ju inte direkt livshotande, så skit samma för min del i alla fall.... 14 dagars lidande och sedan är man spelklar igen...
I alla fall är det nu inget tvivel att Valter51 och Mr Newdan är samma person med dubbla nick, bara den vetskapen räcker långt om nu någon tvivlat.
Sen vad det får för effekt vet jag inte.
I alla fall är det nu inget tvivel att Valter51 och Mr Newdan är samma person med dubbla nick, bara den vetskapen räcker långt om nu någon tvivlat.
Har aldrig haft två nick på ett forum någonsin, detta har du fått om bakfoten helt, jag har ett på TS och ett annat på MPR, stör det dig och vad är det fel med detta, dubbelmoral???
Nog bryr du dig i alla fall, men tala om varför du roas?
Tja varför gömma sig med olika nick? Jag har bytt från pontiac-51 på TS Mpr å Sawatdee till Chevrolet-48.pga sålt 2st Pontiac 51 ha det gott på forumet.
Tja varför gömma sig med olika nick? Jag har bytt från pontiac-51 på TS Mpr å Sawatdee till Chevrolet-48.pga sålt 2st Pontiac 51 ha det gott på forumet.
Jag ledsnade på Mr NewDawn, tycker han har sett sina bästa dagar, så bytte namn. Inte tycker du väl att det är att gömma sig eller?? Du säljer 2 bilar och skaffar ett nytt nick... inte är väl det att gömma sig eller???
Jag ledsnade på Mr NewDawn, tycker han har sett sina bästa dagar, så bytte namn. Inte tycker du väl att det är att gömma sig eller?? Du säljer 2 bilar och skaffar ett nytt nick... inte är väl det att gömma sig eller???
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.