Myndigheterna varnar om ögonsjukdom.

Helt rätt på första rebusen, och på den andra rebusen är svaret Valter51........... 555555555
Irra runt + inte binda sig + inte bidraga + byta bostadsort vartannat år + veta allt om nya områden = ???????
Hej, detta låter ju som Kurant...

Men nu kanske vi skall tillbaka till ögonsjukdomen. Det var en bra artikel som Isaan Lover hänvisade till... bakterier eller virus var det och sjukdomen är ju inte direkt livshotande, så skit samma för min del i alla fall.... 14 dagars lidande och sedan är man spelklar igen...

Irra runt + inte binda sig + inte bidraga + byta bostadsort vartannat år + veta allt om nya områden = ???????
Hej, detta låter ju som Kurant...

Men nu kanske vi skall tillbaka till ögonsjukdomen. Det var en bra artikel som Isaan Lover hänvisade till... bakterier eller virus var det och sjukdomen är ju inte direkt livshotande, så skit samma för min del i alla fall.... 14 dagars lidande och sedan är man spelklar igen...

Cykla du bitter runt bland risfälten så ska jag ta en vecka i Masbates övärld med min underbara fru.

Saltvatten är bra för att bota ögonsjukdomar och förhindra dom, några timmar och livet leker igen. :cool:

Ha det. :D

fullsizeoutput_13a8.jpeg

3681AC17-4B66-4DA4-8D3A-100841081074.jpg

E993AC1B-11C4-4ED9-AA8B-73F77AD9EEFE.jpg

Jag tog bort några inlägg av privat karaktär som inte har med trådens ämne att göra överhuvudtaget. Dylika konversationer hålls lämpligen via PM.

Jag tog bort några inlägg av privat karaktär som inte har med trådens ämne att göra överhuvudtaget. Dylika konversationer hålls lämpligen via PM.
I alla fall är det nu inget tvivel att Valter51 och Mr Newdan är samma person med dubbla nick, bara den vetskapen räcker långt om nu någon tvivlat.
Sen vad det får för effekt vet jag inte.

I alla fall är det nu inget tvivel att Valter51 och Mr Newdan är samma person med dubbla nick, bara den vetskapen räcker långt om nu någon tvivlat.
Sen vad det får för effekt vet jag inte.

Av ren nyfikenhet...
När UbonBörje "jagade" dig och informerade om dina två olika nick. Då var han dålig och skulle avstängas. Nu gör du detsamma...

Men det är väl så att den som "jagar" dig nu är dålig och skall avstängas?

Jag bryr mig inte egentligen. Roas bara av dubbelmoralen.

Ha det gött med Nemo!

Av ren nyfikenhet...
När UbonBörje "jagade" dig och informerade om dina två olika nick. Då var han dålig och skulle avstängas. Nu gör du detsamma...

Men det är väl så att den som "jagar" dig nu är dålig och skall avstängas?

Jag bryr mig inte egentligen. Roas bara av dubbelmoralen.

Ha det gött med Nemo!

Har aldrig haft två nick på ett forum någonsin, detta har du fått om bakfoten helt, jag har ett på TS och ett annat på MPR, stör det dig och vad är det fel med detta, dubbelmoral???

Nog bryr du dig i alla fall, men tala om varför du roas?

Tja varför gömma sig med olika nick? Jag har bytt från pontiac-51 på TS Mpr å Sawatdee till Chevrolet-48.pga sålt 2st Pontiac 51 ha det gott på forumet.
Jag ledsnade på Mr NewDawn, tycker han har sett sina bästa dagar, så bytte namn. Inte tycker du väl att det är att gömma sig eller?? Du säljer 2 bilar och skaffar ett nytt nick... inte är väl det att gömma sig eller???

Jag ledsnade på Mr NewDawn, tycker han har sett sina bästa dagar, så bytte namn. Inte tycker du väl att det är att gömma sig eller?? Du säljer 2 bilar och skaffar ett nytt nick... inte är väl det att gömma sig eller???

Detta innebär att Mr New Dawn är tillbaka under ett nytt "nick".

Tillbaka
Topp