Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det jag behöver kan jag använda mina firmabilar till men många behöver ibland kunna dra uppemot 1500kg.
Jag undrar mest av nyfikenhet, elbil är inget för mej men vi kan konstatera nu att sambon hade tjänat på att plockat ut en när hon tog ut en ny tjänstebil i somras, schablon priset för laddning hemma är ruggigt bra och vi har ett jävla överskott sommartid som vi inte blir av med.
Det blir ett par LLVP installerade innan sommaren.
Det jag behöver kan jag använda mina firmabilar till men många behöver ibland kunna dra uppemot 1500kg.
Jag undrar mest av nyfikenhet, elbil är inget för mej men vi kan konstatera nu att sambon hade tjänat på att plockat ut en när hon tog ut en ny tjänstebil i somras, schablon priset för laddning hemma är ruggigt bra och vi har ett jävla överskott sommartid som vi inte blir av med.
Det blir ett par LLVP installerade innan sommaren.
1500kg klarar rätt många elbilar.
Även om jag inte rent generellt är någon elbilsförespråkare så kan jag ju inte sitta och leta fel på elbilar.
Elbil fungerar för en del och för en del andra så fungerar det inte.
Här har du en lista där du kan se vilka bilar som har vilken dragvikt.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.