Översättning

 
Om Han är på riktigt den där Bertil så är det förmodligen det sjukaste jag varit med om .

sen vet jag att han är ett troll , märks på profilbilden och hans sätt att skriva så 100 procent troll enligt @MoralMoral

Over and out
Är jag ett troll så är du skogsmulle.
Vem har vart medlem längst utav oss? Ska nån bort är det du men det bestämmer varken jag som troll eller du som skogsmulle.
 
Jag lovar att jag tar bort mig själv utan ens må dåligt
Är det detta som kallas drama Queen? Höhöhö
Va du kvar och sluta upp att be någon ta bort mej så blir allt bra ska du se din skogsmulle.
Häll nu upp en grogg och njut av lördagskvällen.
Själv ska jag ha FaceTime med tjejen höhö, hon lovade en dans för mej ikväll.
 
Jag lovar att jag tar bort mig själv utan ens må dåligt
Lugn å fin nu @MoralMoral ;) hur gick det på travet. Själv fick vi några 7.or:p
20200829_210212.jpg
 
Känner du inte till ordspråket "dum som en åsna" och det verkar hon ju redan ha en men nu tror jag Bertil är en skojare som vill liva upp stämningen på forumet.
Man skulle nog hunna tro det. Men jag tror att han är en mycket ensam människa som desperat söker efter sällskap och kärlek. Jag har själv befunnit mig i den situationen även om det inte handlade om bufflar den gången. Det gick bra för mig då, hoppas på samma resultat för honom.
 
Man skulle nog hunna tro det. Men jag tror att han är en mycket ensam människa som desperat söker efter sällskap och kärlek. Jag har själv befunnit mig i den situationen även om det inte handlade om bufflar den gången. Det gick bra för mig då, hoppas på samma resultat för honom.
Tack för din omtanke, du har nog rätt. Men satsar man inte så vinner man inte det har jag bittert fått erfara. Efter många ensamma år blir man blyg och osäker, det tog lång tid för mig att våga ta detta steg.
 
Det ska jag göra. Nu har jag skickat ett mail till ambassaden i Bangkok för att se vad det finns för möjligheter för henne att komma hit. En vänlig själ svarade att hen ska återkomma. De finansiella tillgångarna jag har är ansenliga så ekonomin är inget problem. Nu hoppas jag på positiv respons, står inte ut med ensamheten längre.
 
Har du/ni tur med ansökan så måste hon ut i skogen fort, blåbären börjar gå över, kanske någon vecka 10 dagar sen är det slut här för i år. Idag var hon ute runt knuten här, 6 timmar tog det att få ihop dessa fina blåbär.

57071F61-916E-4BA6-B89D-345C31F9791A.jpeg
 
 

Liknande trådar

J
Svar
0
Visningar
1 K
junjosa
J
A
Svar
9
Visningar
2 K
Bergamot
B
B
Svar
7
Visningar
2 K
A
L
  • Låst
  • Poll
Svar
3
Visningar
2 K
B
Svar
2
Visningar
1 K
Phirawan
P
L
Svar
4
Visningar
3 K
Phirawan
P
H
Svar
2
Visningar
2 K
H
P
Svar
3
Visningar
3 K
Anonym
A
A
Svar
3
Visningar
3 K
sainam
S
A
Svar
4
Visningar
1 K
Anonym
A
F
Svar
1
Visningar
2 K
Feggeliano
F
A
Svar
2
Visningar
1 K
Phirawan
P
P
Svar
6
Visningar
2 K
Anonym
A
N
Svar
3
Visningar
3 K
W
P
Svar
2
Visningar
2 K
Parasollkillen
P
R
Svar
9
Visningar
4 K
A
A
Svar
4
Visningar
2 K
A
F
Svar
10
Visningar
2 K
Feggeliano
F
A
Svar
10
Visningar
3 K
A
F
Svar
7
Visningar
2 K
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
A
A
Svar
2
Visningar
1 K
A
A
Svar
1
Visningar
1 K
A
A
Svar
10
Visningar
3 K
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
A
S
Svar
4
Visningar
2 K
A
T
Svar
11
Visningar
3 K
Anonym
A
Svar
4
Visningar
2 K
Anonym
A
S
Svar
3
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp