Rätt och fel Panpans inlägg.

Stör ni er på panpan:s inlägg?

• Ja

Röster: 5 11.9%
  • Nej

Röster: 36 85.7%
  • DILLIGAF

Röster: 1 2.4%

• Totala väljare
    42

Lite löjligt att ha en sådan förfrågan när det inte går att rösta ja Har nu varit in 4 ggr och röstat ja men går man och kollar resultatet so står det noll på ja 5555

Stör mig som fan på sista veckornas inlägg. Alldes för lite fylla i dem.

Panpan är som bäst med 6 Chang och lite starksprit i kroppen.

#freepanpan #mersprittilljonas #personangrepp #kurantäterkrabba
Fyllesnack är ju ok om man själv luktat på korken men annars bara tramsigt
Erfarenhet att i ungdomen varit fyllechaffis nån gång, jaja jag har legat i skuffen också 555

Nu tror jag inte "vi" är dumma i huvudet på nåt sätt...utan mera att här I TS döljer sig ett gediget "batteri" av hög kompetens...och att en viss ironi måste få finnas utan att man vill hänga läpp;)
Skadeglädje är och kommer alltid att vara ett vapen för att skaffa sig en position i forumet:)

Vem vet..snart måste vi alla gå ombord på båten till Phil antingen vi vill eller inte när ekonomin dyker spikrakt och felet vill man skylla på oss inkräktare som tar plats? Bara packa en väska och le, 555

Vem är inte bättre rustad att föra "herden" över oceanen till Phil då..i Kristi namn:wai:. Samt med öppna armar mottagas av @kurant när vi vill bo och leva där;)
SmartSelect_20210124-203209_Opera.jpg

Kör på! Klart underhållande och ofta intressant att läsa dina inlägg.

Det enda jag tycker du kan försöka tänka på, är att hålla dig någorlunda till ämnet i tråden. Går ju alltid att starta nya om du har behov.

Liknande trådar

T
Svar
1
Visningar
717
trollet
T

Tillbaka
Topp