PanPans blandade bilder från Thailand.

 
A

anonymous

Gäst
Frugan och ungen är lite förkylda och snörvlar i soffan, jag fick lagt ner lite energi på att fixa datorn som kraschade för 6 månader sen och rädda en del bilder så tänkte göra en bildtråd har inget bättre för mig nu ;)
börjar med lite blandade gamla bilder, kan ta Koh Tao först.
Koh Tao 1.JPG
Koh Tao 2.JPG
Koh Tao 3.JPG
Koh Tao 4.JPG
Koh tao 5.JPG
Koh Tao 6.JPG
 
Nä i brist på annat ;) Glad att jag fick räddat dessa foton då datorn kraschade ordentligt, men fick formaterat hårdisk 2 och lagt in nytt windows på den och fört över dessa bilder till hd 2 från hd1 som jag hade windows på innan.
Så nu kan jag formatera den andra när bilderna är räddade, så skall datorn vara helt ok med efter det.

Vågade ju inte lämnat in datorn för då hade dom ju formaterat allt och alla bilder vart förlorade.

Mer från bangkok samma tur. Ser ni spökmotorcyckeltaxin på ena bilden?
Bangkok9.JPG
Bangkok10.JPG
Bangkok11.JPG
Bangkok12.JPG
Bangkok13.JPG
Bangkok14.JPG
Bangkok15.JPG
Bangkok16.JPG
Bangkok17.JPG
 
Alltid kul om det kommer kommentarer om en bild eller om stället, för kommer ihåg från förra tråden så tråkigt att lägga upp om man inte visste om någon kollade på dom, kanske vart på samma ställe och har egna bilder, så ingen privat bildtråd, har ni något eget från samma ställen som jag lägger upp var inte blyga ;)
 
Äh kan inte sova än så kör lite bilder från sonen när vi är i Krabi, liksom oss tyckte han det var kanonfint där men efter 2 dagar så ville vi alla hem till Pattaya, då blev krabi seng 5555.
Nästa bilder blir väl på frugan i Krabi och nästa serie på mig om jag finner, jag höll mest i kameran frugan hade telefon men hennes bilder gick åt skogen då telefon pajja.
Sen får det bli omgivningen så ni får stå ut med några till.
P9500833.JPG
P9500891.JPG
P9500933.JPG
P9500967.JPG
P9500952.JPG
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp