Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vad frugan gör och jag gör just nu i Thailand.
Fast jag kokar lite vatten för att värma en sibylla korv, sen skall jag plocka undan lite för just nu har vi ett modernt hem "lätt stökigt", jag skall göra det lite omodernt.
Omklädd för träning så en selfie på det så kan jag åka hem
Fast innan promenad får det bli en lunch för blev änna hungrig.
Blir nog inga extra timmar hemma, pga lunch, klippning och alla selfies så kommer jag ju igång sent idag med träningen
Blir nog inga extra timmar hemma, pga lunch, klippning och alla selfies så kommer jag ju igång sent idag med träningen
Lite från igår men Ramayana är halva priset och rutchbanorna är lika.
Skillnaden att här kompakt och tema, är ju Columbia Pictures vattenpark så dom olika områdena har tema efter deras filmer och shower.
Var och kolla på den aktivitetsparken och 2 olika Taekwondoklubbar och bestämde oss för ena taekwondoklubben Onsd och Sönd blir det för barnen fanns flera tider att välja på men dom 2 som passar bäst med skolan.
Hade tex Lörd med men äldste har ju skola 6 dagar i veckan så passade inte med tiden.
Hos vår lokala tandläkare men ingen statlig så får betala, alternativet är väl åka bort till Banglamung hospital, ta det statligt och sitta i lång kö.
Men det är inte så dyrt.
Hos vår lokala tandläkare men ingen statlig så får betala, alternativet är väl åka bort till Banglamung hospital, ta det statligt och sitta i lång kö.
Men det är inte så dyrt.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.