Krister
Forumveteran
Stämmer exakt. Jag tror discot på Napalai lades ned för många år sedan. När var du där? Jag var nog där för 15 år sedan senast och det var inge kul då.. roligare för 20+ år sedan.Jag har vari på disco många gånger i Udon ett låg på bottenplan på hotel Napalai..Mambo har jag för mig det hette.
Och ett ställe som hette Yellow Bird+ något annat ställe jag glömt namnet på.
Volym var dom duktiga på det var som att få ett knytnävsslag i bröstet när man kom in.
Men inte ens där har jag tagit dricka med mig..men visst såg jag flaskor på ståborden.
Jag har även tagit med mig en flaska till små thai restauranger i Udon.
Vi bodde oftast på hotell Napalai när jag besökte Udon och på gatan utanför fanns ett par tre trevliga små hak med billig god mat..som vi ofta åt på.
Dom serverade bara öl, läsk och vatten så dom rekommenderade oss att ta med en egen flaska om vi ville ha en grogg.
Där var det aldrig frågan om någon korkavgift..men dom fick naturligtvis duktigt med dricks när vi gick.
Men gick man på exempelvis Sizzler eller något liknande tog man naturligtvis inte någon flaska med.
Yellow bird var jag med på för typ 9 - 10 år sedan och då var det nästan som Discot i pattaya.. typ bara golddiggers och folk som ville visa sig rika. Lite mer mysigt och genuint är det nog fortfarande på Tawandäng