kurant
Forumveteran
Jag han vädjar till Kina att skicka militära fartygTrump öppnar snart Hormuz sundet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag han vädjar till Kina att skicka militära fartygTrump öppnar snart Hormuz sundet
Han vill väl ha hjälp av Kina?Trump öppnar snart Hormuz sundet
Tror inte de egentligen behöver hjälp, de har gojrt det förut och kommer att göra det igen , Detta handlande av Iran Islamisterna bevisar bara att det Trump och Israel gör är helt rätt , världen behöver bli av med Mulla styret och befria ett förslavat folkHan vill väl ha hjälp av Kina?
Skulle ha enats för länge sedan, gjort gemensam sak med detta skitstyre i ett land som förtjänar bättre, Att dräpa Khomeini och hans anhang är nödvändigt, skaffar dessa kärnvapen så sitter resterande av världen i en riktigt knepig situationHan vill väl ha hjälp av Kina?
Tror du att Trump attackerar Iran för att befria dess folk från en vidrig förtryckarregim? Jag tror att om det inte funnits en massa olja att utvinna i landet så hade han inte brytt sig det minsta. Sak samma när det gäller Venezuela.Tror inte de egentligen behöver hjälp, de har gojrt det förut och kommer att göra det igen , Detta handlande av Iran Islamisterna bevisar bara att det Trump och Israel gör är helt rätt , världen behöver bli av med Mulla styret och befria ett förslavat folk
Jo, men visst är det så, Trumphatarna av rang här på forumet skrev gärna under genom att gilla det inläggetTror du att Trump attackerar Iran för att befria dess folk från en vidrig förtryckarregim? Jag tror att om det inte funnits en massa olja att utvinna i landet så hade han inte brytt sig det minsta. Sak samma när det gäller Venezuela.

Vore väl i de flestas intresse att helt radera denna ondskefulla Islam regeringen, eller har vi även Islamistälskare här på forumetTror du att Trump attackerar Iran för att befria dess folk från en vidrig förtryckarregim? Jag tror att om det inte funnits en massa olja att utvinna i landet så hade han inte brytt sig det minsta. Sak samma när det gäller Venezuela.
Nja, inte jag i alla fall. I min värld kan man ogilla Trump utan att för den skull älska muslimska extremister. Det är ett brett spektrum mellan dom två. Ganska självklart kan jag tycka.Vore väl i de flestas intresse att helt radera denna ondskefulla Islam regeringen, eller har vi även Islamistälskare här på forumet![]()
thethaiger.com
Samma här i vår stad , Men inte Trump som stänger oljan ,Nu är det tomt på diesel hos två mackar och till den tredje var nog 200 meter kö vägen till infarten till macken. Tur att jag fyllde tank och 40 liters dunk för ett par dagar sen.
Djävla Trump.
![]()

Samma här i vår stad , Men inte Trump som stänger oljan ,![]()
![]()
Men det är väl virrpannan Trump som är orsaken till transportproblemen.Samma här i vår stad , Men inte Trump som stänger oljan ,![]()
![]()
Israel måste ha något om Trump som inte får komma ut eftersom han går med på allt Israel begär utan att Trump tar hänsyn till de globala konsekvenserna.Men det är väl virrpannan Trump som är orsaken till transportproblemen.
Han lider nog av demens, först vill virrpannan avbryta samarbetet med NATO men nu vill han ha deras hjälp.Israel måste ha något om Trump som inte får komma ut eftersom han går med på allt Israel begär utan att Trump tar hänsyn till de globala konsekvenserna.