Ransonering av diesel och bensin på Thailands bensinstationer

Fyllde upp i morse. Fick åka runt lite här hemma, inga mackar hade diesel. Till slut hittade vi en mack som hade vanlig bensin. Full tank 1200 baht. De höjer priset i morgon så inte konstigt att thailändarna ska försöka spara några baht.
20260315_085356.webp

Tror inte de egentligen behöver hjälp, de har gojrt det förut och kommer att göra det igen , Detta handlande av Iran Islamisterna bevisar bara att det Trump och Israel gör är helt rätt , världen behöver bli av med Mulla styret och befria ett förslavat folk
Tror du att Trump attackerar Iran för att befria dess folk från en vidrig förtryckarregim? Jag tror att om det inte funnits en massa olja att utvinna i landet så hade han inte brytt sig det minsta. Sak samma när det gäller Venezuela.

Tror du att Trump attackerar Iran för att befria dess folk från en vidrig förtryckarregim? Jag tror att om det inte funnits en massa olja att utvinna i landet så hade han inte brytt sig det minsta. Sak samma när det gäller Venezuela.
Jo, men visst är det så, Trumphatarna av rang här på forumet skrev gärna under genom att gilla det inlägget :laugh2: :laugh2: :laugh2:

Vore väl i de flestas intresse att helt radera denna ondskefulla Islam regeringen, eller har vi även Islamistälskare här på forumet :rolleyes:

Hej

Rescue leader urges petrol stations to ease limits for ambulances​

Published: March 16, 2026

Rescue leader urges petrol stations to ease limits for ambulances | Thaiger
Photo via Nonthawat Wisutthipat/Facebook

A rescue foundation leader in Chiang Mai has called on petrol stations to relax a limit that caps fuel purchases at 500 baht per vehicle per day, warning the restriction is affecting emergency medical operations nationwide and could increase risks for patients.

Mvh isan lover

Frugan såg längre köer till mackarna på väg hem ikväll.
Själv såg jag bara 4-5 bilar på PTT samtidigt nära mig.
Priset gått upp typ 1 baht tror jag, inget att stressa över tycker jag så bara att fortsätta bomba skiten ur mullorna.
Någon gång måste det ske, många presidenter som velat göra det Trump gör. Kan inte ha en terrorregim som sponsrar mord och terrorism globalt. Även Sverige lider av dom så upp med planen igen.

/ SatanG

Tillbaka
Topp