Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HejIsrael måste ha något om Trump som inte får komma ut eftersom han går med på allt Israel begär utan att Trump tar hänsyn till de globala konsekvenserna.
Anser jag nog inte , jag vet du är smartare än så Stefan . Trump beslutade att göra det andra natioener skulle gjort för många år sedan. Stoppa Iran från att skaffa kärnvapen, du ser ju nu vart deras missiler var riktade , UAEA , Kuwait mfl.. Länder som inte har skadat Iran det minsta. Men missiler har de fått. Hur tror du att Iran hade använt sina kärnvapen om de tillåts anskaffa dessa .. Använd den insida av skallen jag vet att du har . Israel skall ju utplånas , Alla Judar avlivas, Sen kommer du och jag . Alla icke troende Muslimer skall bli av med skallenMen det är väl virrpannan Trump som är orsaken till transportproblemen.
Saknar ord för att kommentera dyligt korkat inlägg, Läs mitt inlägg till Stefan, uppmanar även dig att använda insidan , Stefan är en vettig person som jag träffat, har därför svårt att tro han verkligen inte inser varför Trump startade detta med IsraelSom vanligt.
De som är mest okunniga om krig är alltid piggast på att starta dem. Sedan får andra samla upp resterna.
Finns nog mer besvärande saker än vilka flickor han satt på tillsammans med Epstein.Hej
Ja kanske har Mossad kommit över dom Epsteinfiler som handlar om Trump ?
Mvh isan lover
Dieseln 10 Baht.Frugan såg längre köer till mackarna på väg hem ikväll.
Själv såg jag bara 4-5 bilar på PTT samtidigt nära mig.
Priset gått upp typ 1 baht tror jag, inget att stressa över tycker jag så bara att fortsätta bomba skiten ur mullorna.
Någon gång måste det ske, många presidenter som velat göra det Trump gör. Kan inte ha en terrorregim som sponsrar mord och terrorism globalt. Även Sverige lider av dom så upp med planen igen.
/ SatanG
HejFinns nog mer besvärande saker än vilka flickor han satt på tillsammans med Epstein.
Både Israel och Ryssland har nog skarpare filer i sina arkiv.
Att inte veta brukar ju inte hindra Krösa-Major......men å andra sidan vet vi ju inte exakt vad Epstein satt inne med för info om Trump
HejAtt inte veta brukar ju inte hindra Krösa-Major......
Nu är det ju inte Krösa-Maja mina ord, utan från en som vet vem du är. Jag förstår att du inte vill bli kallad Krösa-Maja, men du får nog avstå från att sätta etikett på dig själv. I det här fallet är nog hans ord mer trovärdigt än ditt (vilket din kommentar i princip bevisar).Hej
Och inte ”papegojor” heller.
Mvh isan lover
Apropå papegoja. 555Dikesgrävning eller nåt annat.....
Han får gärna skriva om nåt annat han är expert på också. Eller om precis vad han vill. Jag tyckte bara att det var lite annorlunda att först skriva att han inte vet nåt om en sak, för att i samma inlägg insinuera och påstå saker om det han inte vet nåt om.Apropå papegoja. 555
Idioten har gått ut och krävt att andra Natoländer ställer upp annars så står Natos framtid på spel!Tror inte de egentligen behöver hjälp, de har gojrt det förut och kommer att göra det igen , Detta handlande av Iran Islamisterna bevisar bara att det Trump och Israel gör är helt rätt , världen behöver bli av med Mulla styret och befria ett förslavat folk
Hej
Bränslebristen har väckt oro på ett sjukhus i Khon Buri-distriktet som kämpar för att hitta diesel till reservgeneratorerna som säkerställer att el alltid finns tillgänglig för kritiska medicinska behandlingar.
![]()
Hospital hunts desperately for fuel for power generators
NAKHON RATCHASIMA - The fuel shortage has sparked alarm at a hospital in Khon Buri district that is struggling to find diesel for the backup generators that ensure electricity is always available for critical medical procedures.www.bangkokpost.com
Mvh isan lover
Hej
Det är inte alls omöjligt men å andra sidan vet vi ju inte exakt vad Epstein satt inne med för info om Trump heller.
Mvh isan lover
Hade det funnits något särskilt så hade det varit ute redan då Biden satt och sov i vita huset.
Men som såsse och IslamLover är du ju van vid att ljuga och insinuera saker du bara hoppas finns.
/ SatanG