Samsung S6

19000 baht tror jag det stod på prislappen i butik nu.
Var det s8 då är det billigt. Var i Udon igår då var priset 27000 s8 inte + på Lazada var den på 21590 s8 black jag visade dom priset då sa dom wrong price köp inte på Lazada. Fick inget vidare svar varför inte köpa på Lazada. Då är 19000 ett gott pris.

Var det s8 då är det billigt. Var i Udon igår då var priset 27000 s8 inte + på Lazada var den på 21590 s8 black jag visade dom priset då sa dom wrong price köp inte på Lazada. Fick inget vidare svar varför inte köpa på Lazada. Då är 19000 ett gott pris.
Jag tyckte det var konstigt billigt, jag gick bara förbi och reagerade över priset men kanske som du säger att det var en annan modell.

19000 för S8 är ju bara att slå till.
Hade den inte haft så känsligt glas hade jag redan bytt, väntar nog på S9, min S6 funkar nog ett tag till.

Senast redigerad av en moderator:
Ok det var inte bra om det är så kasst, s6 edge klagade ju många på men håller bra för mig.

Men om det som jag har läst om S9an så kommer den att vara bra bättre än S8an då tror jag att jag väntar tills Apr '18.
Heter det inte alltid så? Samsung S10 blir ännu bättre, så bäst du väntar till April 19:D

Men jag får säga att S8 är ju en helt annan telefon än föregångarna, är jäkligt nöjd och Samsung är ju inte rädda för att gå framåt, så när nästa kommer får man ta ställning då.

19000 för S8 är ju bara att slå till.
Hade den inte haft så känsligt glas hade jag redan bytt, väntar nog på S9, min S6 funkar nog ett tag till.

Glaset verkar hyggligt bra...;

Baksidan är mer ömtålig. Botas genom köp av ett Clear View Standing Cover...;

http://www.samsung.com/se/smartphones/galaxy-s8/accessories/

http://m3.idg.se/2.1022/1.682722/duellen-iphone-7-vs-galaxy-s8

Drar en del kräm i stand-by. Förhoppningsvis så går det att justera. Formatet är super liksom skärm
och kamera. Helt klart en hygglig telefon.

Heter det inte alltid så? Samsung S10 blir ännu bättre, så bäst du väntar till April 19:D

Men jag får säga att S8 är ju en helt annan telefon än föregångarna, är jäkligt nöjd och Samsung är ju inte rädda för att gå framåt, så när nästa kommer får man ta ställning då.
Ja kanske väntar jag tills April 20 och köper S11 5555. Ne allvarligt talat vet jag inte varför jag är att vänta jag pråtar bara i tel jag använder inte den till att torka arslet med så för mig kvittar om det är 6-7-8-9 så länge att det går att pråta i den.

Senast ändrad:
Jag hade S6 edge där var det riktig dåligt glas, tappa den på golv med tunn gummimatta kanske en halvmeter föll den, sprack hela skärmen.
Arbetskompis tappa den på ett träbord, samma sak.
Aldrig mer edge, nu köpte jag en S7 utan edge.

Jag hade S6 edge där var det riktig dåligt glas, tappa den på golv med tunn gummimatta kanske en halvmeter föll den, sprack hela skärmen.
Arbetskompis tappa den på ett träbord, samma sak.
Aldrig mer edge, nu köpte jag en S7 utan edge.
Som du säger @Jonas kan man köpa S8 under 20.000 då är det inget att vänta på.

Glaset verkar hyggligt bra...;

Baksidan är mer ömtålig. Botas genom köp av ett Clear View Standing Cover...;

http://www.samsung.com/se/smartphones/galaxy-s8/accessories/

http://m3.idg.se/2.1022/1.682722/duellen-iphone-7-vs-galaxy-s8

Drar en del kräm i stand-by. Förhoppningsvis så går det att justera. Formatet är super liksom skärm
och kamera. Helt klart en hygglig telefon.

Jo men det testet var dåligt för S8:an föll pladask med kontaktyta på hela baksidan, sällan en tappad telefon faller på det viset, Iphone däremot föll lite på sidan och stöten togs upp av kanterna, så därför small glaset på S8:an.

Jo men det testet var dåligt för S8:an föll pladask med kontaktyta på hela baksidan, sällan en tappad telefon faller på det viset, Iphone däremot föll lite på sidan och stöten togs upp av kanterna, så därför small glaset på S8:an.
Problemet med s6 edge var hörnerna, landade den på ett hörn så sprack hela skärmen, för mycket spänning på glaset runt edge delen.

Tillbaka
Topp