Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Var det s8 då är det billigt. Var i Udon igår då var priset 27000 s8 inte + på Lazada var den på 21590 s8 black jag visade dom priset då sa dom wrong price köp inte på Lazada. Fick inget vidare svar varför inte köpa på Lazada. Då är 19000 ett gott pris.
Var det s8 då är det billigt. Var i Udon igår då var priset 27000 s8 inte + på Lazada var den på 21590 s8 black jag visade dom priset då sa dom wrong price köp inte på Lazada. Fick inget vidare svar varför inte köpa på Lazada. Då är 19000 ett gott pris.
Heter det inte alltid så? Samsung S10 blir ännu bättre, så bäst du väntar till April 19
Men jag får säga att S8 är ju en helt annan telefon än föregångarna, är jäkligt nöjd och Samsung är ju inte rädda för att gå framåt, så när nästa kommer får man ta ställning då.
Heter det inte alltid så? Samsung S10 blir ännu bättre, så bäst du väntar till April 19
Men jag får säga att S8 är ju en helt annan telefon än föregångarna, är jäkligt nöjd och Samsung är ju inte rädda för att gå framåt, så när nästa kommer får man ta ställning då.
Ja kanske väntar jag tills April 20 och köper S11 5555. Ne allvarligt talat vet jag inte varför jag är att vänta jag pråtar bara i tel jag använder inte den till att torka arslet med så för mig kvittar om det är 6-7-8-9 så länge att det går att pråta i den.
Jag hade S6 edge där var det riktig dåligt glas, tappa den på golv med tunn gummimatta kanske en halvmeter föll den, sprack hela skärmen.
Arbetskompis tappa den på ett träbord, samma sak.
Aldrig mer edge, nu köpte jag en S7 utan edge.
Jag hade S6 edge där var det riktig dåligt glas, tappa den på golv med tunn gummimatta kanske en halvmeter föll den, sprack hela skärmen.
Arbetskompis tappa den på ett träbord, samma sak.
Aldrig mer edge, nu köpte jag en S7 utan edge.
Jo men det testet var dåligt för S8:an föll pladask med kontaktyta på hela baksidan, sällan en tappad telefon faller på det viset, Iphone däremot föll lite på sidan och stöten togs upp av kanterna, så därför small glaset på S8:an.
Jo men det testet var dåligt för S8:an föll pladask med kontaktyta på hela baksidan, sällan en tappad telefon faller på det viset, Iphone däremot föll lite på sidan och stöten togs upp av kanterna, så därför small glaset på S8:an.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.