Scandinaviska platser i Bangkok

 
Stable lodge Sukhumwith 8
Danska smorrebrod

smörrebröd (2).JPG


smörrebröd (4).JPG


smörrebröd.JPG


stabel lodge.JPG
 
Det blir för det mesta ett besök på Stable Lodge när man är i Bangkok. Gillar deras smörrebröd. Även thaimaten är god. Soi 8 är min favoritgata och bor alltid där när jag är i Bangkok. Lugna gatan och många bra restauranger. Gamla Kiwi pub är riven och har flyttat till andra sidan gatan. Tyvärr inte samma atmosfär i nya Kiwi pub.

Det finns också en Svensk restaurang på Soi 18, Cajutan. Har inte ätit där, bara passerat restaurangen.
 
 
Det blir för det mesta ett besök på Stable Lodge när man är i Bangkok. Gillar deras smörrebröd. Även thaimaten är god. Soi 8 är min favoritgata och bor alltid där när jag är i Bangkok. Lugna gatan och många bra restauranger. Gamla Kiwi pub är riven och har flyttat till andra sidan gatan. Tyvärr inte samma atmosfär i nya Kiwi pub.

Det finns också en Svensk restaurang på Soi 18, Cajutan. Har inte ätit där, bara passerat restaurangen.

Cajutan på soi 18 ligger tyvärr nere nu, finns kvar i Hua hin.

/ SatanG
 
Jo har allt tänkt på ett besök i sep/okt. @SatanG har ju också sneglat på det.

Fantastiskt prisvärt har det varit enligt recensionerna på BC. 3500++ för femrätters. Sedan dryck på det.

Så typ 6-7k/pers.
Vi betala 12k på the landmark för middag för 2 pers 8 år sen och då snålade vi för kunde inte med att gå efter vi satt oss och såg priserna.
Hade man vetat innan hade vi inte gått dit, för 12k va det inte värt.
Men genant lämna när man satt sig och tagit menyn.
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp