Hehe ,det är ju ungefär det jag skrev , dvs man skall gå runt med skygglappar och helst inte se verkligheten ,bara ett exempel av måmnga .. igår lämnade min fru och jag en framskärm till hojen till en billackare , han sade att den blir klar "Pungnii, Haa mong"
MAO i morgon kl 1700 .. idag kommer vi det kl 17 , vad säger han , irriterat , jag sade ju på Lördag !!!.. Gubben hade missat att han hade för mycket jobb ,alt att han fick ett jobb som gav mer stålar , (jag hade ju redan betalat igår .. (Tyckte min fru var rimligt , vilket jag aldrig brukar göra) , varför ställer sig fanskapet och ljuger oss mitt i ansiktet , han visste mycket väl att han lovat idag , varför inte bara säga , sorry ,jag har inte hunnit ...
Thailand i ett nötskal ... Varje dag händer saker här som bara aldrig sker i mitt hemland , skall jag då bara rycka på axlarna och acceptera , ja, det är ju inte mycket annat att göra , men inte fn gillar jag deras mentalitet .. jag kommer definitivt att göra ett längre brake från detta land efter denna vinter ...