A
Anonym
Gäst
"Administrator " sa:Tack Janne för att du uppmärksammade oss på detta. Vi har åtgärdat problemet och nu uppdateras kurserna igen.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Administrator " sa:Tack Janne för att du uppmärksammade oss på detta. Vi har åtgärdat problemet och nu uppdateras kurserna igen.![]()
Det är klart utlänningar med inkomster från utlandet har ett önsketänkande att Bahten skall bli låg, men allting beror på hur ekonomin är i landet, valutan blir en värdemätare på ekonomin i landet när valutan flyter."Phonta " sa:;D ;D ;D Rong !! Du måste förstå att vissa här inte VILL se sanningen , de ljuger för sig själva eller är för korkade ....
Rent allmänt då , inte bara om ekonomin utan om mycket , Jag tror Thaibathen måste ner om turismen skall återkomma samt thailand lever faktiskt till stor del på exporten av div råvaror , nu är exporten riktigt dålig , allt enligt PM Prayut , men han är ju bara militär ..... :![]()
Sveriges statsskuld var 2014-11-28 1.291 000 000 000 kr"areeya " sa:Jag anser att du far med fruktansvärda osaningar!!! Att Sverige skulle låna upp 1 miljard om dagen.......!!!! för att finansiera invandringen av flyktingar.........KÄLLA PÅ DETTA!!
Och Sveriges ekonomi är god och stabil....jämfört med många andra länder i Världen ..mycket god!
Areeya
"Gazton " sa:Ser inte så bra ut
Den här tråden handlar om varför kronan faller, därför kan det inte vara fel att ta upp de faktorer som påverkar kronans värde till andra valutor."Gazton " sa:Tragiskt att snart alla trådar ska handla om den sk "massinvandring"
Känner mig tvungen att återigen att flytta trådar som inte har net thb att göra!
"Phonta " sa:Nu har jag skrivit minst fyra ggr att PM Prayut har aviserat en sänkning av Tha bathen för ca. tre vockor sedan , det är mao på gång .... Men ingen fattar tydligen vad man skriver , eller kanske jag är otydlig , detta var på Pattaya news , kanske läge för faranger att intressera sig för vad som händer i landet man bor i.................![]()
"Jonas " sa:Varför skall ni in med det här i varenda jäkla tråd????
Vi får väl semestra i Sverige. Göra som ryssarna, stanna hemma tills det vänt igen.Ja snart får vi "bara" 3,40 Thbht för en Svensk krona...och fortsätter säkert ytterligare ner när Sverige kör med minusränta för att få fart på ekonomin och exporten. Och Ingves står inte främmande för ytterligare sänkning.....