Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Min fru behöver en ny smartphone då hennes iPhone är gammal och accepterar inte BankID
Vilken modell rekommenderas hon använder bara fonen att ringa och Facebooka ej spel
Min fru behöver en ny smartphone då hennes iPhone är gammal och accepterar inte BankID
Vilken modell rekommenderas hon använder bara fonen att ringa och Facebooka ej spel
En billig telefon i Thailand så kanske en Vivo? Jag var nöjd med min gamla Vivo som jag hade i 5 år och kostade 3000:- svenska om jag inte minns fel.
Finns ett ännu billigare märke som jag glömt namnet på men då får du en telefon för tusenlappen som klarar det du är ute efter. Men jag vet inte hur länge den telefonen håller.
Är hon van vid iPhone kan ju byte till en nyare iPhone bli avsevärt enklare för henne. Speciellt om mycket är backuppat via iCloud
Behöver hon inte en stor modell kan jag rekommenderas iPhone SE 2020 som ser ut som en iPhone 8 på utsidan men har iPhone 11:s system och prestanda på insidan
Annars t.ex en begagnad iPhone 11 eller XR duger säkert flera år till för henne
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.