SV: Söndag - En svår dag för forumet?

• Trådstartare Trådstartare Gazton
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Svåra bakfyllor kanske? Gå i kyrkan? Ute med hunden? Gubbar med hatt som är ute och söndagsvallar bilen (fast här finns väl inga sådana)? ???

För egen del är det jobbet!

Njaa så mycke har ju inte hänt i ;) har varit inne å tittat mest hela dagen men aktiviteten rätt låg i den .....

Den här tiden på ä
året om man bor i villa så är det en jäkla massa som ska göras innan vintern, så jag har inte tid att sitta inne.
Får bli en stund på Em/kvällen om jag orkar och inte somnar nån stans :D

Hmmmmm så man går in o ändrar i inläggen rädd för nått eller
svara inte för ja vet

Det finns en massa medlemmar här, så om aktiviteten är dålig är det väl upp till var och en att starta ett ämne eller skriva ett inlägg, man kan inte alltid tro att andra ska göra det.

"Kycklingen " sa:
Det finns en massa medlemmar här, så om aktiviteten är dålig är det väl upp till var och en att starta ett ämne eller skriva ett inlägg, man kan inte alltid tro att andra ska göra det.

det där e skit snack men efter som ja har mun kavle på så får ja inte yttra mig mer om detta
o varför starta o göra mer tycker ja har gjort en hel del här så snacka inte för mycke skit nu

"glimten66 " sa:
det där e skit snack men efter som ja har mun kavle på så får ja inte yttra mig mer om detta
o varför starta o göra mer tycker ja har gjort en hel del här så snacka inte för mycke skit nu

Jag har exakt samma rätt som dig att skriva här.
Mitt inlägg var inte enbart riktat till dig om du läste, jag skrev att det finns många medlemmar här.

"Kycklingen " sa:
Jag har exakt samma rätt som dig att skriva här.
Mitt inlägg var inte enbart riktat till dig om du läste, jag skrev att det finns många medlemmar här.

Fel du har större rätt o skriva o säga va du vill än vi andra vanliga medlemmar
ja vi har många medlemmar men om du kollar i medlems tavlan kan du se att dom flesta bara tittar eller skrev om en fråga sen e dom inte kvar på detta forum så e de väl en 20 stycken aktiva inte mer

"glimten66 " sa:
Fel du har större rätt o skriva o säga va du vill än vi andra vanliga medlemmar
ja vi har många medlemmar men om du kollar i medlems tavlan kan du se att dom flesta bara tittar eller skrev om en fråga sen e dom inte kvar på detta forum så e de väl en 20 stycken aktiva inte mer

Det där beror säkert på att ryggdunkargänget gärna tjoar och tjimmar till varandra men sällan svarar nya medlemmar med samma glädje.

"ledarn " sa:
Ryggdunk, ryggdunk..... Skämt och sido...

Här håller jag med dig fullständigt. Så var det med mig när jag började med att titta in på ett forum som hette: Thaitjejer en gång för länge sen.
Jag ville ha svar på en fråga, fick det och slutade att läsa...
Sen gick det nog något år innan det var dags för en ny fråga.
Men efter den gången blev jag en hängiven läsare ett bra tag innan jag tog tag i skrivandet...

För egen del så läste jag också i början och tog hjälp av lexikonet för att kunna kommunicera med min nuvarande fru. Sen fann jag det intressant och en källa till kunskap. Och det dröjde inte så förfärligt länge innan jag skrev mitt första inlägg, tror det var i "Medlemmar presenterar sig" tråden. Jag hade ju ingen erfarenhet av forum tidigare.

Men nu är det annorlunda, jag trivs verkligen med att hålla till här så länge vi bara kan respektera varandra samt kan klara av att ta både ris och ros utan att tjura till. Ingen människa är ofelbar, absolut ingen. Tror man det då skall man allt ta sig en ordentlig funderare.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

T
Svar
60
Visningar
4 K
A
L
Svar
3