Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Thailändsk polis slog till mot Pokémon Go-bilister
Polisen i Bangkok grep i helgen tolv bilister sedan de spelat Pokémon Go i sina mobiltelefoner medan de körde längs några av stadens hårdast trafikerade gator.
Polisen i Bangkok grep i helgen tolv bilister sedan de spelat Pokémon Go i sina mobiltelefoner medan de körde längs några av stadens hårdast trafikerade gator.
Kunde folk använt det normalt kanske det vart bra för folkhälsan folk som jag vet har legat hemma mest och tjockat ner sig är nu ute och jagar Phokemon till fots och istället för att bara sitta vid tv:n så är dom nu ute och går runt 1 mil om dagen och jagar sådana här.
Bästa hade väl varit om dom placera alla Phokemons runt vandringsleder och motionsspår
Kunde folk använt det normalt kanske det vart bra för folkhälsan folk som jag vet har legat hemma mest och tjockat ner sig är nu ute och jagar Phokemon till fots och istället för att bara sitta vid tv:n så är dom nu ute och går runt 1 mil om dagen och jagar sådana här.
Bästa hade väl varit om dom placera alla Phokemons runt vandringsleder och motionsspår
Nej du inget sånt för mig men jag ser folk som inte rört sig så mycket innan, nu lägga ut sina Phokemon strapatser på fb lå dagarna och börjat röra på sig.
Nej skall inte jagas phokemon och det skall förhoppningsvis ingen annan hemma heller vi har bättre saker för oss.
Skulle vara intressant att koppla inkomsterna för de som kör detta skräp mot samhällets utgifter för olyckor av olika slag . Dessutom så drabbar detta inte bara de som jagar runt som idioter utan även andra människor som dras med i trafikolyckor mm ... Förbjud skiten NU !!
Skulle vara intressant att koppla inkomsterna för de som kör detta skräp mot samhällets utgifter för olyckor av olika slag . Dessutom så drabbar detta inte bara de som jagar runt som idioter utan även andra människor som dras med i trafikolyckor mm ... Förbjud skiten NU !!
Det finns ju redan lag på, i Sverige, att man inte får använda mobilen om det inverkar på framförandet av fordonet. Att förbjuda Pokemon Go är väl att gå lite för långt. Som allting annat måste man väl använda det med sunt förnuft.
Sen kan man väl tycka att spelet självt borde vara lite smart, förflyttar man sig mer än ex.vis 20 km/h borde det inte gå använda ...
Men det finns ju stor uppsida med spelet, att folk tar sig ur sin soffa och aktiverar sig och träffar nya människor.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.