Trump har drabbats av covid-19.

 

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Tänkte att vi kunde ha en egen tråd om Trumps coronasmitta, det har ju diskuterats i andra trådar, men det är ju något som mer eller mindre påverkar hela vörlden och kan kanske vara värt en egen tråd.

Nu på morgonen läste jag att Trump hade flugits ifrån Vita Huset till militärsjukhuset Walter Reed i Washington, han uppges ha fått snuva, feber och hosta.


Mvh isan lover
 
Hej

Trump sände tweet ifrån sjukhuset.

44 min agoTrump tweets from Walter Reed: "Going well, I think!"
From CNN's Aaron Pellish

President Donald Trump has tweeted for the first time since arriving in hospital to be treated for Covid-19, saying, “Going welI, I think! Thank you to all. LOVE!!!“
Trump sent the tweet from inside Walter Reed Military Hospital, where he was admitted earlier today.
The President has had a fever since this morning, according to a source. Trump's physician confirmed that he has received a dose of the experimental Regeneron treatment.


Mvh isan lover
 
Jag tror dom gör värsta storyn om Trump. Han kommer nätt och jämt överleva sedan blir han hero och kammar hem valsegern tack vare det. Ähh han har inte corona :)
Nu ljuger man förhoppningsvis inte om en sådan sak, du är nog lite väl konspiratorisk nu. Inte för att jag tror gott om Trump men så djupt sjunker nog inte ens han.
 
Nu ljuger man förhoppningsvis inte om en sådan sak, du är nog lite väl konspiratorisk nu. Inte för att jag tror gott om Trump men så djupt sjunker nog inte ens han.
Det är vänstern som sprider dessa påståenden på samma sätt som de sprider att att Trump stöder eller vägrar fördöma vit makt. De hatar honom och då hittar de på vad som helst, även när personen är sjuk och behöver medmänskliga välgångsönskningar.

Som en vän sade i ett annat forum, för en liten stund sedan:
Oavsett vem som är sjuk driver man inte med hälsotillståndet, det kallas för för anständighet !
 
Kanske vi med hade det över Indiska oceanen, nästan alla fick förkylningssymtom en stund.
Men var det de så klarade sig alla med en mild variant och mår bra nu.
En som förlora smak och luktsinnet, men annars bara snuva.
Kan ju bara hoppas att de va det och vi kommer iland med antikroppar.
 
VA! Har han Covid-19? :oops::oops::oops:

Han säger ju han är Stålmannen själv och ingenting kan fastna på honom, näe, skämt å sido!

Rätt åt honom, vad är det man säger :
Den som gapar efter mycket, mister oftast hela stycket.

Han som stod upp för det Amerikanska folket och sa att han hade vaccinerat sig med malaria vaccin mot Covid-19/Corona, är ni säkra på att han inte bara fått reaktion från den sprutan...

Amerikanare i ett nöt skal, styva i korken och beter sig illa utomlands.
 
Var det inte Trump som sa nåt i början av covid om att injicera klorin eller nåt annat rengöringsmedel??
Eller blandar jag ihop han och nån annan?!
Annars nu när han fått skiten så kan han ju testa det om det var han som nämnde det.
Vore spännande att se det resultatet.
 
Den "anonyma källan" har visat sig vara Vita Husets stabschef enligt TV4-nyheterna

Källa: Tillståndet har varit ”mycket bekymmersamt”
President Donald Trumps återhämtning är alltjämt osäker och hans värden har under de senaste 24 timmarna varit ”mycket bekymmersamma”, uppger en anonym källa på lördagen enligt AFP och Reuters. Samma person säger att de kommande 48 timmarna kommer att bli avgörande för presidentens tillfrisknande.
Bilden går på tvärs med budskapet från Vita husets läkare under den tidiga lördagskvällen. Trump ”mår mycket bra”, intygade den personlige läkaren Sean Conley på en presskonferens.
Diskrepansen skapar frågor och väcker irritation. Elizabeth Neumann, rådgivare i Trumpadministrationen mellan 2016 och 2020, efterlyser transparens.
”Det amerikanska folket kan vara vuxna och hantera svåra nyheter. Sluta spinna. Sluta tona ner. Sluta ljug”, skriver hon på Twitter.

 
Ja du har vall direkt kontakt till din idol

Hej

Ja det är klart man har, det är ju dessutom inte bara min ”idol” utan även det Thailändska folkets, han är den ende som har återvalts tre gånger och han har vunnit dom största valsegrarna i Thailändsk historia, fick han ställa upp skulle han nog vinna igen, den näst största valsegern i Thailändsk historia har hans syster Yingluck. :)

Mvh isan lover
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp