Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
NMax får gärna skriva sig här , men den andra du nämner vill jag intet ha att göra med
5555555 Herregud , jag skrattar så in i helv, Om jag inte vore nykter så skulle jag nog pissa i brallan, var riktigt trevliga gubbar där , längtade dit varje eftermiddag ,och saknar dem varje dag . Där passar nog inte han , förstår att han inte passade in i gänget där@kurant jobbar gratis i utbyte mot att han någon gång i framtiden återigen ska få en kväll med grabbarna på plattan i HH.
Jag tycker han snart har sonat alla sina brott och borde, så småningom, få tillåtelse att lämna Filippinerna
/ SatanG
Du får nog börja göra några studiebesök på plattan istället för Sheraton, Hilton och Mariott i HH.@kurant jobbar gratis i utbyte mot att han någon gång i framtiden återigen ska få en kväll med grabbarna på plattan i HH.
Jag tycker han snart har sonat alla sina brott och borde, så småningom, få tillåtelse att lämna Filippinerna
/ SatanG
90-talet hälsar.
90-talet hälsar.
God men klen, man blir ju mer fet än fullGalliano hot shot eller? Jag gillar den shoten
Idag var det en del traffik in i Pattaya.
I vanliga fall kommer jag med på grönt ljus men idag skifta det rött/grönt 3 gånger vid varje stoppljus innan jag kom förbi.
Big-C Pattayaklang parkeringshus var helt fullt och för första gången fick jag se parkeringsvakter som dirrigera trafiken där inne.
Ren efterrätt. Men god som sagt.God men klen, man blir ju mer fet än full
God men klen, man blir ju mer fet än full
Javisst lider man med de som kanske satsat det mesta de har. Snackade nyss med en kompis som de senaste 10 åren tillbringat sin jul/nyår i Pattaya, och han sa att det är mycket mindre faranger än förra året. Kan väl tillägga att han satt på en bar i soi buakhaow och tog en öl.Faranger samt annat folk som handlar innan Jul , tror inte det är en bestående högsäsong utan mer att folket kommer in till städer över helger , HH kan jag tänka mig att folk åker ner till för att fira Jul ,tillex med sina föräldrar som bor permanent , har tre kompisar som åkt just till HH för detta ,hem sen efter två veckor .Så vet inte om jag tror det är någon direkt högsäsong , men hoppas för alla som lever på Turismen att det blir bättre, inyte kul för de som satsat slantar , kanske lånat för sin rörelse , sen inga kunder
Godare å bättre drag i damdam, där blir det inga 25st, efter 10 är det dags å krypa hemBeror helt på hur många man dricker och hur snabbt...
Har varit med om 25st Hot Shot på bardisken på 2:a lång en natt... slutade inte bra för någon av oss...
Som jag ser nu och jämför med andra åren är betydligt mer än 40%. Vi brukade äta frukost på ett ställe i Pattaya Thai men har stängt pga brist på kunder. Man kunde inte hitta taxi i vissa delar av Pattis men nu står 10 tal och väntar på kunder. Det ser mörkare ut än man tror. Pratade med en thai som har restaurang här, är förbannad på kinesiska turister de snåla mycket och nöjer sig med nudlar och ägg, sällan betalar de 500 bath för en fisk.Hej
Pattaya Entertainment and Tourism Industrial Association uppger att antalet turister har minskat med 40% jämfört med samma period förra året och förra året var ändå ett dåligt år uppger denna turist organisation.
Tourist numbers down 40% compared to last year, and last year was bad – Pattaya
Published December 13, 2019
By The Thaiger
PHOTO: pinterest.com
“Tourists are down 40% for Pattaya’s high season.”
This from the Pattaya Entertainment and Tourism Industrial Association when speaking to Sophon Cable TV today. And last year wasn’t good either.
Damrongkiet Pinitkarn, secretary of the association says that this high season before the New Year, the number of tourists at night clubs and bars has significantly decreased compared with last year at the same period.
Tourist numbers down 40% compared to last year, and last year was bad - Pattaya
Damrongkiet says that in this high season before the New Year, the number of tourists at night clubs and bars have significantly decreasedthethaiger.com
Mvh isan lover
Som jag ser nu och jämför med andra åren är betydligt mer än 40%. Vi brukade äta frukost på ett ställe i Pattaya Thai men har stängt pga brist på kunder. Man kunde inte hitta taxi i vissa delar av Pattis men nu står 10 tal och väntar på kunder. Det ser mörkare ut än man tror. Pratade med en thai som har restaurang här, är förbannad på kinesiska turister de snåla mycket och nöjer sig med nudlar och ägg, sällan betalar de 500 bath för en fisk.
Sen smutsar ner med cigaretter och ...
Måste ju vara helt fel iofs även min uppfattning Men här får man skit om man påstår att det minskat rejält med folk i Pattis ,påstås att en Chines spenderar 10000 thbt /dag i Thailand , Jag betvivlar starkt , kanske på shopping i större varuhus men inte något som gynnar folket i stort som lever på turismSom jag ser nu och jämför med andra åren är betydligt mer än 40%. Vi brukade äta frukost på ett ställe i Pattaya Thai men har stängt pga brist på kunder. Man kunde inte hitta taxi i vissa delar av Pattis men nu står 10 tal och väntar på kunder. Det ser mörkare ut än man tror. Pratade med en thai som har restaurang här, är förbannad på kinesiska turister de snåla mycket och nöjer sig med nudlar och ägg, sällan betalar de 500 bath för en fisk.
Sen smutsar ner med cigaretter och ...