Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jodå sånt kollas. Det är för övrigt Glimtens polare eller den han rekommenderade.
Men dom återkommer, enl honom så kommer Thai att ha kampanjer längre fram och då skulle han hugga.
Rolf
Jo jag förstår det insayt. :blank: Men det är lite knappt med platser under den tiden och alldeles för dyrt bara för att åka ner och känna av stället plus lite sem. förståss.
Så det lär bli framåt sensommaren, då var ju frågan när för att inte regna bort.
Jag fick ju förslag på Aug och frammåt. Har du nån annan åsikt?
Rolf
Nä, förlåt rolfove, jag svarade ju inte egentligen på din fråga, men augusti och framåt är väl ingen hit vädermässigt. Men Turkish har jag åkt med 2 gånger nu senast och kanon tycker jag samt billiga hela året. Jag använder http://www.bokasmart.se/?gclid=CKyMlOes7qYCFUjxzAod6D5_GA, sen sitter jag där med 10 fönster öppna och sen hugger jag som en kobra när det dyker upp ett billigt pris. Sist nu 5.500 i maj förra året med turkish.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.