Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tusentals går runt med blicken stadigt fäst mot mobilskärmen
Du har nog sett dom. Plötsligt så går tusentals av dina medmänniskor runt med blicken stadigt fäst mot mobilskärmen. Vilka är dessa zombies och vad är det som händer?
Du har nog sett dom. Plötsligt så går tusentals av dina medmänniskor runt med blicken stadigt fäst mot mobilskärmen. Vilka är dessa zombies och vad är det som händer?
Gillar din sågning låter som när jag talar om Åsa-Nisse (Microsoft)
Jag hade äppleskrutt innan och jag var rätt nöjd. Sökte dock aldrig på Stockholm, hittar dit ändå
Kalas vem vill till sthlm, vill ju att man stannar kvar på framsidan
Iaf bättre att skriva på iphone, på samsung tangentbordet blir det fel tecken väldigt ofta.
Kalas vem vill till sthlm, vill ju att man stannar kvar på framsidan
Iaf bättre att skriva på iphone, på samsung tangentbordet blir det fel tecken väldigt ofta.
Jag hänger inte med här, var är det ni söker, på Google i mobilen eller är det kartor eller när är det? Om jag söker har en Samsung har jag inga problem med Sthlm kommer upp Stockholm med en gång.
Men ni kanske har funktioner komplettera automatiskt och stavningsförslag och allt annat böös, det har inte jag
Jag hänger inte med här, var är det ni söker, på Google i mobilen eller är det kartor eller när är det? Om jag söker har en Samsung har jag inga problem med Sthlm kommer upp Stockholm med en gång.
Men ni kanske har funktioner komplettera automatiskt och stavningsförslag och allt annat böös, det har inte jag
Haha jag vände på hans "ogillande" i huvudet. Nu hänger jag inte heller med båda märkena har både för och nackdelar. Dom är helt enkelt olika precis som Sverige och Thailand.
Haha jag vände på hans "ogillande" i huvudet. Nu hänger jag inte heller med båda märkena har både för och nackdelar. Dom är helt enkelt olika precis som Sverige och Thailand.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.