V75 Trav

Jag känner på mig att i avd 6 finns skrällen, 2 Pheto är allt för stor favorit. På andelsspelet tar jag 6 hästar och hoppas på skräll. Min spik i tävlingen finns i avd 6 häst nr 3 Thai M Square.
Skrev du rätt. Han står i 98 ggr. Har du hört något? Eller bara chans eller instinkt?

1755344971056.webp

V75 gav 60 000 kr och vi fick 5 rätt. 25 stycken femmor som totalt betalade tillbaka 427 kr / per andel 16 kr. Trots tre favoriter så blev utdelningen hyfsad då en storskräll Big Little man och danske Svend Dyhrberg vann, spelad till 1 % och 50 gånger slantarna. Vi kommer igen - Örebro nästa.
1755404944384.webp

Efter att deppat färdigt över bara en sexa senast, så kom startlistan till Örebro på lördag. Tron kom åter till chansen att vinna en miljon.

4 Eol är anmäld utan skor för första gången. Han kan dessutom öppna från start och med Björn Goop, som visserligen missade spetsen med 4 Pehto senast.

Jo det blir nog så att EOL blir dagens största favorit (nu spelad till 52 %) då de rycker skorna och sätter Björn i jollen. Så jag byter nog spik och tycker att Karat River står bra inne för att nå spets. Tyvärr är kusken ingen stjärna på lördagar men duktig på vardagar i lägre konkurrens.

Blev galopp direkt i starten på mitt spel i lördags. Gör ett nytt försök i avd 6 häst nr 8 Sassy but Classy, tror mycket på favoriten men hoppas på strul i starten.

Och som vanligt så kunde jag inte låta bli ett "Lågpris" spel i sammarbete med Harryboy.

Screenshot_20250823-121808~2.webp

Min EOL är där, men Harry ville annat och samtidigt fick jag "spikar" som inte var inne på min linje, förutom @MickeNor's val som spik i vår tävling, Sassy But Classy.

@JBK.Ltd.

Senast ändrad:

Tillbaka
Topp