Vad dricker du just nu?

Jag sitter nu på altanen och drycker cola zero och läser bok, hundarna sover runt omkring mig dom har lovat lite regn har precis klippt gräset känner mig nöjd lite stel i ryggen bara är det åldern??? :rolleyes: Frugan vill att jag anlitar en thai till att gå efter gräsklipparen hon pysslar om som en porslinsdocka efter olyckan som jag hade"Thai ladies";)

Senast ändrad:
Tar en sista slurk innan begynnelsen av fem vita veckor.
20170622_164120.jpg

2 muggar kaffe på morgonen är ett måste. Sen kan man göra nästan vad som hälls, de går mycket tid till gräsklippning nu under regn sisen. Men de är nyttigt att röra på sej

2 muggar kaffe på morgonen är ett måste. Sen kan man göra nästan vad som hälls, de går mycket tid till gräsklippning nu under regn sisen. Men de är nyttigt att röra på sej
Japp, utan morgonkaffet stannar världen (nästan). Inget jobb ombord utan denna livgivande dryck. Snart dags för frukost.

Japp, utan morgonkaffet stannar världen (nästan). Inget jobb ombord utan denna livgivande dryck. Snart dags för frukost.

Har fått något jävla fuffens för mig.
Blev några öl på första söndagen och sedan på tisdagen, eller om det var onsdagen.
Sedan dess inte en bira även om folk alltid ska ha mig ut för att ta en kall.

Måndag och tisdag blev det bara en kopp kaffe, mot normala....kanske 10 koppar, om inte mer.
Idag drack jag inte en gnutta kaffe.

Vad är nästa steg? Vad håller jag på med?

Med vänlig hälsning,
Ett rop på hjälp

Liknande trådar

Tillbaka
Topp