Vad dricker du just nu?

 
Men annars, i pilsnerväg så har jag nu, hittat en ny bira från Åbro "Lejon Ekologisk" 5,9V% 10,90sek(+pant) 33cl, lite mera åt det bayerska hållet, bör vara kyld till 8-10 grader.
Smakar kanon, inte för mycket av allt, shysst humle och beska lirar ganska bra på tungan...
 
Enda som fanns i Kylskåpet var en Singha så det får duga idag, is fanns givetvis också men smälter snabbt ;)

20180426_210833.jpg
 
Blivit mest läsk och knappt någon öl denna resan. Vet inte om tjejen har dåligt inflytande på mig sedan vi träffades för jag dricker ytterst sällan öl nu för tiden... Två öl på en vecka här...

Nu vankas det dock Korean BBQ på ett nytt ställe som inte fanns här för ett halvår sedan när vi var här så då kanske det kan bli en öl eller två för att inte bli helt trött i huvudet av att vara den enda som inte kan så mycket Thai :)
 
Regency står det på flaskan fast det smakar ungefär som allt annat billigt sprit. Men massa soda går det ner för det måste ner. :rolleyes:
Vem vill ha en odrucken flaska på bordet på en söndagsmorgon. Då skall jag iväg och träna förutom. :cool:
 
Blev bjuden på den här igår och det var överlägset det godaste jag nånsin druckit i alkoholväg, bara att sitta och lukta i det tomma glaset efteråt var en njutning, sicka aromer.
Givetvis avnjöts den som sig bör runt ett stenbord.

20180427_211637.jpg
 
Blev bjuden på den här igår och det var överlägset det godaste jag nånsin druckit i alkoholväg, bara att sitta och lukta i det tomma glaset efteråt var en njutning, sicka aromer.
Givetvis avnjöts den som sig bör runt ett stenbord.

20180427_211637.jpg
Ja den buteljens innehåll doftade jag på när vi naggade ,tyvärr smakade inte på den pga bilkörning tyvärr
Blev bjuden på den här igår och det var överlägset det godaste jag nånsin druckit i alkoholväg, bara att sitta och lukta i det tomma glaset efteråt var en njutning, sicka aromer.
Givetvis avnjöts den som sig bör runt ett stenbord.

20180427_211637.jpg
 
Blev bjuden på den här igår och det var överlägset det godaste jag nånsin druckit i alkoholväg, bara att sitta och lukta i det tomma glaset efteråt var en njutning, sicka aromer.
Givetvis avnjöts den som sig bör runt ett stenbord.

20180427_211637.jpg
Som den rom-älskare jag är ger jag den ett högt betyg, nu är man ju lyckligt placerad i ett ”rom-rike” och hittar riktiga fynd av lagrad rom i fantastiska prisklasser från 50-60 Sek för juveler på 15-20år. Toppmärken i 50 års klassen för 500 Sek.
Tanduay 1854 lagrad i 15 år för 60kr är en favorit tillsammans med Tanduay Superior Blend 12 år som är så len att den dricker man outspädd.
 
Som den rom-älskare jag är ger jag den ett högt betyg, nu är man ju lyckligt placerad i ett ”rom-rike” och hittar riktiga fynd av lagrad rom i fantastiska prisklasser från 50-60 Sek för juveler på 15-20år. Toppmärken i 50 års klassen för 500 Sek.
Tanduay 1854 lagrad i 15 år för 60kr är en favorit tillsammans med Tanduay Superior Blend 12 år som är så len att den dricker man outspädd.
Ja det är ju tur att man inte bryr sig så mycket om vad saker kostar så man slipper bo i ett land med usel mat och obefintlig infrastruktur.
Säga vad man vill om juntan men fasen va fina vägarna har blivit.
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp