Vad gillar ni om reklam på TS?

Jag måste säga att jag inte fattar ett dugg men jag är väl korkad. Varken du eller jag har någon aning om vad andra betalar och vi har inte med det att göra heller. Det är väl "basic" att betala för en tjänst, åtminstone i min värld. End of discussion för min del!!
Jag har aldrig i fråga satt att betala för något... Meeen !! Min fråga verkar fortfarande vara obesvarad..
Kan man ha sitt företagsnamn i Avataren och driva en fråga om tex mat och relatera till sitt företag..
Svårare är inte frågan... Ingen vill tydligen svara på detta... Utan flyter ut i något annat skitsnack..
Kan man ha det eller inte utan det kostar pengar??? Varför är det så svårt att svara???

Jag har aldrig i fråga satt att betala för något... Meeen !! Min fråga verkar fortfarande vara obesvarad..
Kan man ha sitt företagsnamn i Avataren och driva en fråga om tex mat och relatera till sitt företag..
Svårare är inte frågan... Ingen vill tydligen svara på detta... Utan flyter ut i något annat skitsnack..
Kan man ha det eller inte utan det kostar pengar??? Varför är det så svårt att svara???
Du har väl svaret i forumets regler?

Reklam, annonsering och marknadsföring
Reklam, annonsering och marknadsföring av kommersiella produkter/tjänster är inte tillåtet på forumen. Vill man marknadsföra, sälja eller efterlysa något kan detta göras genom att köpa annonsplats på Google Adwords. Det är förbjudet att posta reklam eller s k spam på forumen. Om diskussionen kräver det, får man nämna tips på bra företag. Handel av varor och tjänster är förbjudet.

Jag är nog fel person att svara på själva grundfrågan men kommer gärna med en synpunkt.

Skapar man ett nick som avser ett företag och bara kommer att posta det som rör företaget så blir det i mina ögon väldigt opersonligt och tråkigt. Inget som hör hemma på ett forum som thaisnack. Så känner jag.

Jag undrar hur man kan få gratis reklam på TS?
Det finns ju företag, restauranger i Thailand som får det.
Man använder sig av ett Nick name på TS.. Företagets namn och gör en massa reklam för sitt företag.
Jag har ställt frågan om jag med kan göra reklam för frugans matlagning/företag. Samt en vän i Nai Yang / Phuket som var intresserad av det. F*n gratis reklam på ett forum som läses av en massa thai intresserade.
Han har uthyrning i Phuket..

Jag har haft uppe detta med ADMIN. Men fick som svar att det är sekretess... :(
OCH!!! Till min förvåning fick jag ett svar från ADMIN nu...
Hon anser jag inte har med att göra hur mycket medlemmen betalar till TS.... För att företaget skall exponeras på TS som om det var en vanlig medlem..??? ;)

Hur skall man tolka detta??? Att vissa medlemmar är företag som betalar för sina inlägg???
I så fall är det skrämmande !!!! Om man betalar får man reklam gömd i dialoger på TS...
Om jag ville göra samma sak skulle jag få en prislista från TS ADMIN sade hon...
:(:(:(:(:(
Du yrar.
För det första, du bryter mot mina regler nu, jag anser att ett PM är ett personligt meddelande som inte ska skrivas ut öppet i en tråd.
Jag anser att om en viss medlem som du inte vill namnge som ändå alla fattar vem du menar betalar för sin reklam i hans avatar eller inte har du inte med att göra.

Frågan till TS Admin var om andra med kunde sätta ut företags namn och göra reklam för sitt företag...
Jag i fråga sätter inte någon som person... Det kostar pengar var svaret. Vi skickar en prislista...
Hur mycket "han" betalat ville hon inte berätta.. Det var sekretess...
Jag svarade dig i ett PM som ska vara personligt meddelande att be din vän bli medlem här och sen skicka info på vad för typ av reklam han vill göra här. Så vi kan se vad för typ av reklam han vill göra, därav prislista.

Nu är det 2 st som totalt missuppfattat frågan... Ursäkta mig...
Jag har INTE bett om pris uppgifter.. Min fråga till Admin var om man kan ha ett nick med sitt företags namn.
Eftersom min fru gillar mat och tänkt starta företag.. Då borde hon väl lika bra kunna ha sitt företags namn som avatar och göra en massa inlägg... Eller har jag fel?? Kanske bara gäller vissa?? Förklara för mig!!
När din fru har startat ett företag så kan hon höra av sig

Än en gång om det inte trillar ner!! Jag har inget mot Gottland.... En go kille!!!
Verkar gott troll i det.. Jag frågade om reklam på TS.... Och jag skulle betala... om jag hade samma...
Men inte andra...
Läs innan... Verkar som svaren börjar likna en som blev utvisad på 3 månader ...
Vad yrar du om?
Om jag skulle betala....om jag hade samma.....men inte andra.....
Du vet fortfarande inte om någon betalar eller inte...du har inte med det att göra... Gör du reklam eller vill ha reklam så hör du av dig annars gör jag det,,,, bry dig inte om andra medlemmar. Jag och Berralund tar hand om det.

Pröva så får du se.
Varför vill du veta om det kostar Gottland pengar eller inte, det är i dagsläget inte ditt problem.

Pepsi är väl ett företagsnamn.

Liknande trådar

W
Svar
1
Visningar
1 K
A
A
Svar
9
Visningar