andrejsdenruskige
Forumveteran
⁹
Mitt inlägg som du citerade var ju inte specifikt riktat mot dig. Att småbarn gillar att flyga som du hävdar hade jag ingen aning om.
.
Mina barn älskar att flyga.
Däremot så försöker jag blåsa av så mycket energi som möjligt innan boarding. Det brukar finnas gott om lekplatser på flygplatserna, eller så kan man bara gå runt för att göra av med eventuell energi.
Nattflyg är ju dessutom utmärkta då barnen helst vill sova. Kan väl kanske vara knepigt på Thai på vägen till Thailand, men i övrigt så är det nog inga större problem.
Jag flygen en hel del kortare sträckor (mellan 150-200 per år) men när jag pendlade mellan Sverige, Thailand och Korea så blev jag nog aldrig störd av några barn.
Blir man störd av något barn så är det en eller annan unge i 4åra ålder som får lov att göra som dom vill av föräldrarna.
Så långt i år, med en massa ”ledighet” så har jag inte haft ett enda flyg där jag stört mig på annat än vuxna passagerare som inte kan hitta sitt säte eller har haft tonvis med handbagage som dom inte hittar plats till.
Med andra ord 119 flygningar och det återstår en del.